torsdag den 24. marts 2011

Forårssol og kreativitet

Vejret var tirsdag rigtig flot - solen skinnede og der var ikke ret meget vind. Vi tog derfor en tur til Kronborg - et sted som vi  holder meget af. Det blev til lidt billeder, og jeg har valgt at vise et, hvor solen skinnede i vandet samtidig med at en af de små færger lige kom forbi.


Da vi kom hjem, var temperaturen på terrassen så god, at vi kunne spise frokosten ude. Jeg har altid syntes, at den første frokost ude er noget specielt.



Den udfordring som Inge-Britt er kommet med, har virkelig været en udfordring for mig, men jeg er da blevet færdig og venter nu bare på, at den skal afleveres.
Ind i mellem - når den drillede for meget - ja så måtte jeg lige lave noget andet og det er så blevet til lidt børnekort.



 Atensmaden kalder - jeg må hellere se at komme ud i køkkenet.

1 kommentar:

  1. Ja - en tur til kronborg er et godt sted til at samle billeder til scrap. Har stadig den første frokost i det fri tilgode
    Glæder mig til at se din udfordring - skal snart igang med min

    SvarSlet