lørdag den 12. marts 2011

Udfordring nr. 2

Udfordring nr. 2 er nu lavet. Det var mig, der skulle komme med udfordringen og jeg havde tænkt på både billeder og papir. Men men - det blev slet ikke som jeg troede. Jeg måtte lige finde ud af, hvor meget man "måtte" gå udenfor skitsen og så måtte jeg i gang igen.

Det første billlede er det, som Inge-Britt har lavet. Hun har valgt at sætte et andet billede ind af Pernille og det gør, at det blive en mere ens baggrund. Den er rigtig fin.



Her kommer så den jeg har lavet. Jeg har valgt billedet af Pernille, hvor der er en anden baggrund. Jeg kan da godt se nu, at det bliver meget anderledes, men jeg er utrolig glad for det billede. De var bare så fine den dag.




Ingen kan vist være i tvivl om, at teksten på denne lille billet er rigtig. Hvem vil ikke gerne give dem både en kram og et kys??


Da det nu var et bryllup, ja så måtte der også lige være lidt hjerter med på billedet.


Det var så denne udfordring. Inge-Britt har lige sendt den næste. For mig ser den ud til at blive en virkelig udfordring, men det er vist også det, der er meningen.
Fortsat god weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar