lørdag den 26. marts 2011

Udfordring nr. 3


Tidspunktet for at vise udfordring nr. 3 er kommet. Det var denne gang Inge-Britt, som havde fastsat hvad der skulle være med.  Minimum 4 billeder, 2 forskellige mønstrede papirer, karton, min. 6 brads, chipboard og teksten skulle indeholde midst 50 ord. Titlen var også bestemt. For mig blev det virkelig en udfordring. Det viste sig, at det bare ikke ville, som jeg gerne ville og da jeg fandt ud af, at der var en ting jeg ikke havde med, ja så måtte jeg starte forfra. Men I får alligevel det jeg lavede først. Jeg er faktisk ved at være lidt glad for det alligevel.



Da jeg skulle starte forfra, ja så valgte jeg, at det skulle være fra Skaga Scrap - en dag, som var en utrolig oplevelse. Jeg glæder mig allerede til næste gang.


Inge-Britt har valgt at bruge sort-hvide billeder. Det har jeg aldrig prøvet, men det må blive en anden gang.


Nu er det så mig, der skal komme med den næste udfordring. Det skal være vintage og det er en ting, som jeg heller ikke har prøvet, men det bliver spændende at se, hvad der kommer ud af det. I må have en fortsat god weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar