torsdag den 10. marts 2011

Velkommen

Velkommen til min helt nye blog.
Jeg har gennem et stykke tid haft lyst til at lave en, men det er blevet udskudt - lige indtil nu.
På bloggen vil jeg forsøge at dele lidt fra min hverdag og også vise lidt af de kreative ting, som jeg går og laver. Jeg har været kreativ i mange år, men scrap er rimelig nyt for mig. Min datter Inge-Britt og jeg er blevet inspireret af Cecilie og Louise og vi er nu i gang med vores anden udfordring. Det er utrolig spændende. Jeg syntes, at det er svært at finde lige netop det papir, der passer til de billeder, vi nu har valgt. En ting er jeg dog helt sikker på og det er, at jeg ikke kommer til at kede mig. Her i familien er vi meget glade for at fotografere, så der er et meget stort materiale at gå i gang med.


I får lige et par kort, som jeg lige har lavet. Jeg kan godt lide at sætte blomster på mine kort, men det vil I nok opdage hen ad vejen.




Som I måske kan gætte, er teksten grønlandsk.

Jeg håber, at det bliver lidt lettere at fylde noget på blokken næste gang - jeg syntes, at der var rigtig mange ting, man skulle have styr på, men ved hjælp af Bjørn og Inge-Britt, ja så er det gået. 



2 kommentarer:

  1. Velkommen til blog verdenen. Det kan godt være lidt svært det der med at blogge. Glæder mig til at se de ting du får lavet...

    SvarSlet
  2. Hej Kirsten.
    Tillykke med din blog,den er blevet flot.
    Jeg glæder mig til at følge den, du laver nogle flotte ting :)
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet