lørdag den 30. april 2011

Nogle af påskens kreativiteter

Påsken blev i år lige som flere andre gange tilbragt i Lønstrup. Inge-Britts svigrforældre har et sommerhus, som vi kan leje og i år var det bare helt usædvanlig flot vejr. Det var en fantastisk fornemmelse hver morgen at vågne til sol.
Men der blev også tid til det kreative. Som noget specilt fik jeg mulighed for at være med i mandagsklub. Langt de fleste piger kendte jeg fra Skaga Scrap og jeg kan da kun sige, at det er lidt trist, at der er så langt til det nordjyske - ellers var jeg også en mandagspigerne. Der blev snakket, hygget og vi fik lige en superkort undervisning i at lave kort på en slikpose med rester. Det så fantastisk ud og var ganke let. Hvem ideen kom fra - ja gæt - det var Helle Kjul.
Mit første LO er af Thea og Pernille på stranden på Rømø 2010. Vi elsker at have en pose med, når vi skal til stranden - det kunne jo være, at man fandt en enkelt muslinge skal eller to.


 Ja hvad gjorde man hvis man ikke havde børnebørn, som man tager rigtig mange billeder af. Her er det Thomas og Thea ( og meget skjult Penille), da vi var på sommerferie i Grønhøj. Thomas og Thea har et helt specielt forhold til hinanden. Selvom der kan gå lang tid mellem de ses, er det som om de lige har afsluttet deres sidste leg.
 


Så er det Thomas, der må holde for igen. Han er her i badebassinet på vores terrasse i 2005. Der vil uden tvivl komme flere LO fra denne billedserie.


Det sidste LO er med et gammelt billede jeg fandt, da vi skulle pakke min mors ting ned, da hun skulle på  plejehjem. Det er fra 1952 og man må sige, at man har forandret sig en hel del siden da. Jeg har forsøgt at lave det lidt i vintage stilen, som jeg syntes er spændende og jeg kunne virkelig godt tænke mig lidt undevisning i denne stil.

På dette billde kan man lidt bedre se den hæklede flakon - igen en af dem fra min veninde Lissen - den er blevet sværtet og sommerfuglene flyver omkring


Både Bjørn og jeg tog rigtig mange billeder i løbet af påsken. Vi var ved stranden ved Nørre Lyngby, fra pigernes leg, frokoster og ikke mindst fra et besøg på Ørnereservatet. Det blev en rigtig flot opvisning, så har du ikke været der, kunne det være et forslg til en famililetur.

I må alle have en fortsat god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar