fredag den 15. april 2011

Koncentration og påskeferie

Så er den sidste udfordring jeg har lavet  klar til at komme på bloggen. Det var denne gang Inge-Britt, som skulle komme med udfordringen. Den bestod bl.a. i, at papiret, der skulle bruges, skulle være rester - derudover skulle der bruges dies til alfabetet.
Det er utrolig som man kan ændre holdning. For et par år siden var jeg helt sikker på, at lave LO absolut ikke var noget for mig. Det var altid spændende at se, hvad Inge-Britt og Louise fik ud af familiebilleder, men jeg ikke noget for mig - men nu. Det er bare spændende at prøve. Jeg syntes stadig, at det er svært at finde det rigtige papir til billederne der bruges, men det kommer vel på et tidspunkt. Billederne er taget af Øystein på vores fælels familieferie i Ballum.  På disse billeder er det ordet koncentration, der er det gennemgående - derfor titlen.


I morgen tager vi på påskeferie til Lønstrup. Det har vi snart gjort i adskillige år og det er bare så dejligt. Der vil også blive tid til scrap, så tasken er ved at være klar, mne Bjørn siger, at der "kun" er en vis mængde plads i bilen, så det må jeg jo hellere indette min pakning efter.
Vi skal have Rasmus og Thomas med til Nyborg, hvor deres farmor og farfar henter dem. Marit  og Jan kommer så senere, for at være med til at gøre deres fælles båd klar.
Jeg vil ønske jer alle en rigtig god påske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar