søndag den 29. maj 2011

Udfordring og nye papirer

Tiden er kommet til at lægge den sidste udfordring på bloggen. Inge-Britt skulle komme med udfordringen og den skulle være om noget, der betød noget for mig - der var et bestemt skitse, så det var bare at komme igang. Jeg syntes, at det er utrolig spændende at skulle lave noget, man ikke selv har bestemt. Jeg tog udgangspunkt i "mit nye liv" som efterlønner.


 

Papiret jeg har brugt er noget, som jeg fandt i en butik i Frederikssund, som hedder Papirstedet - www.papirstedet.dk. Jeg mødtes med tre andre piger og efter frokosten, ja så måtte jeg lige se denne butik - og det fortrød jeg bestemt ikke. Er man scrapper kan man finde rigtig mange gode ting derinde. Nedenunder kan du se noget af det jeg købte. Jeg fandt også noget pynt, som jeg glæder mig til at skulle prøve. Lifa - af pigerne - har også tilbudt at ville tage derhen inden vi skal mødes næste gang, hvis jeg bare giver besked på, hvad det er jeg gerne vil have. Det er da helt sikkert et tilbud, som jeg tage imod, men ellers glæder jeg mig rigtig meget til at komme derhen igen. Det er vist nok ikke alt, der endnu er kommet på deres hjemmeside, men kik forbi - du vil uden tvivl godt kunne blive fristet





 
Nu er det så min tur til at  komme med en næste udfordring. Jeg har endnu ikke helt bestemt, hvad det skal være, men har lovet at melde ud i løbet af nogle dage. Inge-Britt skal scrappe fra fredag til søndag, så hun må hellere få lidt hjælp til, hvad der skal laves. Skulle der være nogen af jer, der har lyst til at være med, så send mail til enten Inge-Britt eller mig.
I må have en fortsat god søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar