søndag den 28. august 2011

Sjov i vandet

Tiden går og det er ikke altid til at forstå. Når jeg ser på disse billeder af Thomas og Thea, ja så må vi jo sige, at der er sket en hel del. Begge er meget glade for vand og det kan man godt se. Thomas vil ikke KUN løbe i vandkanten - han vil sidde og lege. Det betyder bare, at vandet løber ind alle vegne og til sidst måtte vi gå hjem, for at give dem tørt tøj på. At det havde været en god oplevelse for Thomas og Thea, ja det er der ingen tvivl om.


Det er også blevet til adskileige kort i den sidste tid. Jeg har bl.a brugt ideen som Helle Kjul har vist os lavet af slikposer og pyntet med bagsiden af kort med enten lakridspinde eller lakridskonfekt. De bliver også rigtig søde, når man bruger andet papir. Helle - tak for ideen. Jeg har også fået bestilt nogle af Donnas skabeloner. I denne omgang blev til fodbolden, basketstøvlen, legomanden, vinflasken og så et scrapper stempel.  Rasmus og Thomas i Allerød syntes at de er "rigtig seje". Jeg er altid spændt på at se, hvad Donna nu har fundet på.


Nu varer det heller ikke så længe, inden der rigtig kommer gang i julekortene. Det første julemarked jeg skal være med i er allerede den 17.11 og jeg har fundet ud af, at tiden lige efter sommer og indtil julemarkederne starter, gåt utrolig hurtig.
Jeg vil ønske alle en fortat god søndag.

3 kommentarer:

  1. Hej Kirsten :)
    Rigtig smukt LO du har lavet, flotte farver og nogle skønne billeder.
    Dine kort er rigtige seje, kan godt forstå at børnene er vilde med dem.
    Jeg glæder mig til snart at se dig igen i det nordjyske :)

    SvarSlet
  2. Så mange flotte loér og kort du får lavet - dejligt at se :)

    SvarSlet
  3. Hej Kirsten.
    Spændende blog - Vi ses - men ikke i morgen.

    SvarSlet