mandag den 19. september 2011

Julekort

Det er ikke til at forstå, hvordan tiden løber. Jeg var sikker på, at jeg i slutningen af sidste uge kunne lægge nogle julekort på bloggen, men der har været så mange andre ting, som lige skulle gøres først. Men nu kommer der nogle af dem, der er produceret.
Med undtagelse af det sidste billede med de røde kort er alle lavet med papir fra Panduro.
Jeg er normalt meget konservativ med hensyn til julefarver, der for mig er rød, grøn, guld og hvid, ja så har jeg prøvet at bruge både den lilla og den lyseblå foruden den bordeaux.








Som sagt så er jeg meget glad for at lave ting til jul, så har du nogle spændede ting der bl.a. kan bruges som værtindegaver, ja så er jeg en glad modtager af nye ideer. Jeg er også med i en gruppe, der laver ting til kirkens julemarked, så nye ideer er altid dejlige at få.

2 kommentarer:

  1. Wawww hvor er de flotte og SÅ MANGE du har fået lavet :)
    Jeg lavede sidste år en æske til lys eller andet på scrapsister.dk måske det kunne bruges - jeg var glad for den som en lille værtindegave. Og også altid glad for et gl. kartoffelglas jeg dekorere med papir mm og så guf i :)

    SvarSlet