onsdag den 25. januar 2012

De scrappe piger


Det var mandag sidst på eftermiddagen og jeg var ved at dække bordet - ikke med kopper til kaffe og kage men til SCRAP. I forbindelse med julemarked i kirken havde jeg en dag min big shot med og vi talte om, hvad man bl.a  kunne med sådan en til. Cindy lavede scrapbøger og kunne godt tænke sig, at vi skulle lave noget sammen en dag. Lissen var med på det og nu er det altså, at de kommer i morgen tirsdag. Jeg glæder mig helt utrolig. En ting er at sidde alene og scrappe og så være flere. Det gør jeg ellers kun, når jeg er i Hjørring eller til Skaga Scrap. Da jeg hos Inge-Britt i julen lavede vi 7 pakker med karton og matchende mønstret papir. Der kom forslag til skitser, skæreplader- og maskiner på bordet foruden alle de ting, som jeg kunne finde. Mange gange syntes jeg, at jeg ikke har så meget, men der blev alligevel noget at komme på bordet. Jeg vidste jo, at de ikke havde andet med end et billede, en saks og lim. Alt var klart da klokken var 09.00 og så var det bare om at komme igang.







Det blev en fantastisk formiddag - tre timer der bare forsvandt. De fik også mulighed for at få et par blade med hjem, som jeg havde lånt af Inge-Britt, så de kunne sidde og få inspiration til næste gang. Jeg glæder mig rigtig meget til vi skal være sammen igen på tirsdag. Kik gerne forbi, hvis du kommer til Fredensborg

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud,og sikke flotte LOer i fik lavet.Jeg ville gerne komme til scrap hos dig,men det er lige lidt for langt væk.Hvor er det dejligt for dig at du har fundet nogen at scrappe med :)
    Knus fra mig.

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det bare hyggeligt!
    God weekend.

    SvarSlet