torsdag den 12. januar 2012

Kong Vinter, indkøb og Pernille

Det første LO for i år er nu klar til at komme på bloggen. Oplægget til udfordringen var en skitse fra Got Sketch og så var det jo "bare" at komme i gang. Det er nu ikke altid, at det bliver så let, som det umiddelbart kan se ud. Jeg brugte da noget mere tid på den, end jeg havde forventet. Billedet er taget af Poul, da vi fejrede  jul på Langeland i 2010. Den jul, hvor Kong Vinter virkelig gjorde sit til, at der var hvid jul i Danmark det år. At det gik ud over rigtig mange, som ikke kunne komme frem til det sted de havde håbet, ja det var en anden historie.



Jeg kan godt lide at komme i forretninger der har specielle skilte med et ord på 6 bogstaver
og hvor det første er U. Jeg skulle bare have en lædersnor i Panduro forleden, men hvis I ser på de næste billeder, vil I kunne se, at der kom lidt mere med i kurven. SÅ er det bare at glæde sig over, at der var rigtig meget at spare på langt de fleste ting, som jeg fik med hjem.



Der er nok ikke nogen, der er i tvivl om, at jeg nyder at være mormor. Det at kunne bruge noget tid sammen med sine børnebørn, ja det er super dejligt.Det sidste i dag er et LO med Pernille. Poul tog billedet da vi var på besøg i Møgel Tønder. Jeg kan utrolig godt lide disse billeder. Hun ser både lidt genert ud og så alligvel med et fantastisk glimt i øjnene. Hun er bare dejllig.


Udenfor vinduerne siler regnen ned, men hvad gør det. Med den hobby vi har, ja så kan man nok klare det. Det er meget spændende at være scrapper. Det er også rigtig dejligt at få jeres kommentarer - det er en utrolig opmuntring.

2 kommentarer:

  1. Super fine Loèr specielt det dem Pernille - flot med hjertet. Jeg syntes du har fulgt skitsen fint med det andet - glæder mig til næste udfordring

    SvarSlet
  2. Rigtig lækkert vinterlayout!
    Kender godt det med at tingene tager længere tid end forventet, det sker faktisk tit ; )
    Dejligt hjerte LO med Pernille også.

    SvarSlet