mandag den 2. januar 2012

Udfordring og børnebørn

Rigtig godt nytrår - jeg håber, at I alle er kommet godt ind i det nye år og er klar til nye scrapudfordringer.
Til den sidste udfordring som Inge-Britt og jeg havde sammen var temaet ferie - der skulle bruges minimum 2 billeder og der skulle ud over mønstret karton også bruges et land/bykort.



Jeg er facineret af broer og mit LO er fra vores ferie i Norge. Vi så fantastiske store flotte ingeniørarbejder, men der der var også rigtig mange af dem, som dette LO byder på og det er nok dem, som jeg allerbedst kan lide. Billederne viser  broer, som alle stadig er i brug. Der lå en cykel ved siden af broen på det første billede, som kunne bruges indtil broen og så var det over den noget faldefærdige bro og så op over bakken for at komme helt hen til hytten. Selve vejen sluttede nogle få hunderede meter fra broen. Det er vigtigt, at vi har "broforbindelse " ellers er det svært at nå hinanden.

Jeg er i den heldige situation at både Bjørn og Poul tager mange billeder og det har de gjort gennem rigtig mange år. Det næste LO er med Øystein og Thea - et billede som udstråler - At her i mine arme kan du værte helt tryg - sov bare videre.


Det var et af de to LO´ere, der blev lavet 2. juledag. Vi var i Hjørring og der blev da også lidt tid til at scrappe. Det er vist første gang, at jeg på en dag har fået lavet to LO´er færdige. Ved Skaga scrap i oktober blev vinderen af en af konkurrencerne et LO med en kat og det var den skitse, som jeg tog udgangspunkt i. Billedet er af Pernille og Thea under deres ferie i Vietnam. Et billede med rigtig flower power.


Når jeg kikker ud af vinduet lige nu kan jeg se, at himlen er helt lyserød og det er ved at være mørkt. Lige til et billede der senere  kan scrappes.

4 kommentarer:

  1. skønne loer du har fået lavet - og et rigtig godt nytår til dig :)

    SvarSlet
  2. Flotte layouts, du laver.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Super fine LOér . Nu må jeg vist til at komme igang med mit bidrag

    SvarSlet
  4. Hej Kirsten :)
    Rigtig godt Nytår til dig.
    Så mange FLOTTE LOèr du har fået lavet,jeg kan rigtig godt lide de små historier du fortæller til dine LOèr - det sidste er i nogle dejlige farver:)
    Knus :)

    SvarSlet