mandag den 30. januar 2012

Udfordring - Synsbedrag

Så blev den næste udfordring klar til at komme på bloggen.
Da vi for ca et år siden kom hjem efter en tur i byen, opdagede vi lidt mos på taget og da vi kikkede bedre efter, viste det sig, at der faktisk også var svampe i mossen. Bjørn gjorde klar til at fotografere dem, men det var noget vanskeligt. De blev derfor forsigtigt pillet ned og anbragt på vores fuglebad og så med makrofotografering blev det til nogle af de billeder, som jeg har valgt til mit LO denne gang.








 På de små billeder kan du se, hvordan fotogtaferingen foregik. Svampene var ikke mere end mellem 1 og 1½ cim store.





I morgen er det tirsdag og så  komme de "scrappe" piger igen - jeg glæder mig rigtig meget. Det bliver spændende at se, hvad der bliver produceret..
Jeg får lavet nogle kort i denne tid. Inge-Britts silhouette bor lige nu hos mig og jeg har fået den til at virke, så nu er det bare mig, der skal finde de skabeloner, der skal til, men jeg kan se, at der er rigtig meget at vælge i mellem.


5 kommentarer:

  1. Super flot. God tolkning af skitsen. Fint med billeder af fotografen. Jeg håber du nyder Silhouetten - jeg sparer op til Cameoen

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot og i så skønne farver suk kan jo helt fornemme foråret :) Wii sille maskine - jeg ønsker mig sådan en rigtig meget og mon ikk jeg pludselig får sparet sammen til den :)
    Rigtig god hygge dag - der er ikk noget bedre en hygge med andre og med scrap :)

    SvarSlet
  3. Rigtig lækkert layout. Og fantastisk flotte billeder! Er din mand fotograf?

    SvarSlet
  4. Hej igen.
    Tak for din kommentar. Jeg kan se, at der ER kommet kommentarer på Kreative fornemmelsers blog i dag, så det var ærgeligt, at du ikke kunne få lov.

    SvarSlet
  5. Super FLOT LO i nogle smukke farver,og rigtig skøn opsætning:)
    Du er blevet en ørn til at LOér :)

    SvarSlet