tirsdag den 14. februar 2012

Kat på et scrapbord og 3 LO´er

Der er sikkert mange andre end mig, der har mange ting på deres scrapbord, men de sidste dage har der været noget, som ikke plejer at være der. Det er vores kat Leo, som har fundet ud af, at der er fint at ligge. Han gør det ikke om dagen, men kun når vi skal i seng. Han blliver noget utilfreds, når han bliver puffet ned.


Det næste jeg vil vise er et LO med Thomas, som har været i Rom sammen med Rasmus og sine forældre. Han er glad for rollespil, så det var lige noget for ham at få hjelm, sværd og brynje på.


Jeg har tidligere fortalt, at jeg er begyndt at scrappe sammen med to piger og det er super dejligt. Cindy  - som du kunne se på  mit blogindlæg den 25.01 lavede det første LO den dag. Hun var ikke helt tilfreds med det - syntes at der manglede noget - så næste gang kom der lidt mere på og se hvor flot det blev.


For en scrapper er en kreativ dag  noget man kan glæde sig til. Vi vil lave en dag i  kirken og vi er spændt på, hvor mange vi kan bllive. Det bliver spændende at se, hvor mange forskellige aktiviteter, der vil blive repræsenteret den dag.


Velkommen til den kreative dag den 10.03.
I må alle have en god aften.

1 kommentar:

  1. Fine layouts. Jeg ville fjerne mine små sværter hvis jeg var dig. Jeg har en veninde der har kat, som havde et værre svineri, da hendes kat havde fundet sværterne.; )

    SvarSlet