søndag den 19. februar 2012

Sangtitel som udfordring

Så fik jeg den sidste udfordring færdig. Det var Inge-Britt som var udfordreren og jeg må indrømme, at jeg syntes, at det var lidt svært. Hvilken sang skulle man vælge - hvilke billeder kunne jeg finde som symboliserede sangens titel - havde jeg nogle papirer der kunne bruges og hvad skulle min telst så være. Der skulle være minimum 75 ord.??  Spørgsmålene var mange, men jeg fik da fundet sangen og så var det "bare" om at komme i gang





Billederne er taget på Bornholm i efteråret 2011, da vi var på ferie i et rigtig dejligt sommerhus nede i Pedersker. Vi var derover i 8 dage og kun en dag med regn ellers flot vejr.
Jeg har fået lavet en del kort i den sidste tid og det er jo altid dejligt at finde nye ideer, man ikke tidligere har brugt








Til nogle af dem har jeg brugt min Silhouette. Jeg er sikker på, at når man først har fået den i huset, ja så skaber det altså nye behov. Der er hele tiden en eller anden skabelon, jeg lige må prøve.
Til allle jer der ikke har ferie men skal arbejde i den kommende uge vil jeg ønske god arbejdslyst.

1 kommentar:

  1. Super fint lo. Flotte billeder og er helt vild med bogstaverne

    SvarSlet