lørdag den 25. februar 2012

Spejlinger

Endnu en udfordring er klar. Det var min tur til at finde på noget og denne gang var der en skitse - som jeg godt kan lide at have at støtte mig til - og en titel til udfordringen som skulle være om spejlinger. Noget jeg gennem et stykke tid selv har haft lyst til at scrappe, så nu måtte Inge-Britt også "få lyst" til det.
Billlderne er taget under vores sommerferie i  Norge. Jeg syntes, at det er temmelig betagende at se, hvordan spejlinger kan være. Nogle gange er der kun lidt at se andre gange er det bare fantastisk. Jeg er meget glad for disse billeder og håber at du også kan lide dem.


Jeg er blevet den lykkelige indehaver af en silhouette - ikke den nye - men en der er rigtig fin og det er den jeg har brugt til at lave de fine grønne krummelurer.
Jeg har også gennem nogen tid fået lavet en del kort og disse med sejlermotiv blev jeg inspireret til at lave, da jeg en besøgte Birgitte Høeg Steens blog. Dem hun havde lavet var bare så fine, så hvis du ikke har set dem, så kik forbi hos hende.


Jeg vil ønske jer alle en rigtig god og kreativ weekend.

5 kommentarer:

  1. Super flot. Vild med de grønne krummeurer. Godt farvevalg. Kan se at du fandt ud af det med de små billeder.

    SvarSlet
  2. Sikke et lækkert layout i dejlige farver og skønne billeder!
    Tillykke med sillen, den har jeg stadig til gode ; )

    SvarSlet
  3. Hej hej stort tillykke med Silhouetten :O) den er bare ikke til at undvære når den er i hus. Der er ikke det den ikke kan. Jeg er meget glad for min. Dejligt LO du har lavet :O) waterfall card kan du finde på youtube.com og så skriv waterfall card i søgefeltet :O) god fornøjelse og ha en god dag :O) Scrapknus Jane

    SvarSlet
  4. Skønt layout og sikke nogle super søde kort!
    God weekend!

    SvarSlet
  5. Rigtig SMUKT lo, kan godt forstå at du er glad for de billeder - også rigtig god fortolkning af jeres skitse.Kortene er da så seje - hvor har du bare udviklet dig meget, siden du startede med at scrappe, godt gået :)
    Rigtig god dag :)

    SvarSlet