tirsdag den 6. marts 2012

GLÆDE

Når jeg sidder ved mit skrivebord i scrapværelset kan jeg se ud i haven på alle de fugle, der ved de to "tag selv  borde". Fugle gør mig glad. Det gør en rigtig god bog også - det samme med musik. Jeg syntes at der er rigtig mange ting der kan give mig GLÆDE, men en af de ting, som nok giver mig mest glæde, er når vi er sammen med hele familien. At være sammen - gerne i flere dage - at se voksne og børn nyde hinanden, ja det kan da ikke været meget større. Det at man gerne vil prioritere familien, det er super dejligt. Jeg har forsøgt med billederne på denne udfordring - som skulle handle om glæde - at vise lidt af det.


Billederne viser, at  der er SAMVÆR - der udløser HYGGE - og det kan i den grad udmønte sig i SJOV.



Dagen i dag har også budt på scrap her i huset. Det er utrolig hyggeligt, at have nogen at scrappe sammen med, men jeg ved, at det er jeg ikke den eneste, der har fundet ud af. Lørdag er der kreativ dga i kirken, og det glæder jeg mig også rigtig meget til.
Til slut. Rigtig mange tak for jeres kommentarer - de betyder rigtig meget.
Fortsat god aften

3 kommentarer:

  1. Hej hej super flot LO. Jeg elsker de friske farver. Du er skrap til de der LOér. Tror nogen gange det handler om at turde tørre ;O))) Knus herfra og fortsat god tirsdag aften

    SvarSlet
  2. Rigtig flot LO,og en dejlig skitse du har brugt.
    Rigtig god dag på lørdag,det bliver sikkert rigtig hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Vild med farverne til dette lo. God tolkning af skitsen. Kan godt lide de små skilte med ord på. Man kan tydeligt se at du får flere og flere detaljer på dine layouts. Det er også det bedste for mig når vi alle er sammen. Jeg nyder at kunne dele vores ferier sammen

    SvarSlet