søndag den 11. marts 2012

Kreativ dag

I går var der kreativ dag i Strandvejskirken. Vi mødtes kl. 09.30 og der var super stemning lige til vi sluttede kl. 15.30. Vi var 12 piger i forskellige aldre - lige fra 13 til 82 med det til fælles, at vi gerne ville være kreative - at få ny inspiration. Det betød, at flere prøvede noget, de ikke havde prøvet tidligere.
Der blev arbejdet med mange forskellige ting. Der blev arbejdet med servietdecoupage på lys, kugler og æg




Der blev  scrappet og drøftet






Der blev broderet og strikket




Hvikle ting er der på bordet som jeg kunne tænke mig at bruge/prøve ??



Da jeg gik hjem efter sådan en dag, så havde jeg det bare så dejligt - "brugt" men taknemmelig for at der var andre, der syntes at det havde været en god ide med en kreativ ´dag. Endnu mere glad blev jeg, da flere ønskede at det skulle gentages og til det kunne jeg da kun sige, AT DET GØR VI IGEN. 



2 kommentarer:

  1. Det ser bestemt ud som om alle hyggede sig :O) den 18 marts er der Kreativ Dag i Asdal Sognegård, det glæder jeg mig meget til. Dejligt med de dage og skønt at i også har tænkt jer at fortsætte :O) Fortsat god søndag

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det bare hyggeligt. Og skønt med så mange kreative tng samlet!

    SvarSlet