onsdag den 18. april 2012

Tre generationers scrap

Igen i denne påske var vi sammen med familien fra Hjørring i et sommerhus i Lønstrup. Vi nød at være sammen, men der blev da osgå tid til at være kreative. Det blev 3 generationers scrap. En eftermidag havde Pernille besøg af Lotte og også da blev der scrappet af Pernille, Lotte og mormor.
Pernille var utrolig kreativ - hun fik lavet 7 konfirmationskort, et bryllupskort og så dette skønne LO med billeder fra Bjørns og min ferie i Norge. Jeg syntes at det er et rigtig flot LO, som jeg blev rigtig glad for.



Selv fik jeg også lavet et par LO. Inge-Britt og jeg havde endnu en gang aftalt, at vi skulle lave en pakke med alt, hvad der skulle bruges for at producere et LO og så var det jo spændende, hvad der var i pakken. Billederner er temmelig gamle - det kan man se, når man tænker på, at Pernille skal konfirmeres næste år, men de viser rigtig hvordan hendes smil var dengang og heldigvis stadig er.


Det sidste LO er også med billleder af Pernille, men de er fra oktober 2010. Hun var i gang med at spille vii i et sommerhus i Ebeltoft, hvor vi fejrede Inge-Britt og Pouls kobberbryllup. Det ser ud som om, at ikke det gik, som forventet - se bare


En aften var Inge-Britt og jeg sammen med 2 andre inviteret til en veninde og vi scrappede, snakkede og ikke mindst hyggede med hinanden. Jeg fik set på nogle af de ting, som værtinden havde af scrapsager som jeg ikke tidligere havde set, der blev stemplet og  vi delte ideer. Tiden gik bare alt for hurtigt, men det er vist altid sådan, når man er sammen med andre, der deler den samme hobby.

7 kommentarer:

  1. Hvor lyder det som en hyggelig påske i har haft og skønne loér :)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor lyder det hyggeligt!!! Og så at alle kan lide at scrappe! Flotte layouts!
    God weekend.

    SvarSlet
  3. wow så flot layout, flotte detaljer. Du vil gerne vide hvordan jeg har lavet det lille posealbum på Riddersholm's blog,poserne er limet sammen ved at der hvor posen når den er lagt sammen danner en lille slip, det er de korte stykker hvor der stikker tag ud fra det er der de 2 poser limes sammen og danner en lomme til tag, svæet at forklare men poserne skal forblive foldet sammen , jeg håber du forstår lidt af min forklaring
    Du må have en god aften

    SvarSlet
  4. Hejsa.

    Skønne og lækre layouts.
    Du har spurgt efter en skabelon til både rygsækken og pungen på min blog.
    Til pungen er der ingen skabelon, den har jeg bare lavet i de størrelser jeg havde lyst til. Rygsækken er en skabelon som jeg har købt for kun ca. 50 kr. i Panduro Hobby. Den er i kraftig plastik, og kan serfor bruges igen og igen.
    Scrap-knus
    Dorte aka dot-scrap

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar og for dit svar. Jeg tror at jeg kender typen på skabelon, da jeg tidligere har købt nogle æsker. jeg vil se efter den næste gang jeg kommer til Hillerød.

      Slet
  5. Hvor er det nogle rigtig flotte LO og kort du har lavet.
    Ja den Silhouette er bare ikke til at undvære når man først er kommet i gang med at bruge den :-)

    Mange af de skabeloner jeg har brugt, har jeg selv lavet til Silhouetten.
    Jeg vil gerne sende dem til dig, hvis jeg får din mail adresse ?

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  6. Du spørger til en manual på vinboxen, det er en færdigkøbt box(føtex) med vin i som jeg har beklædt med nyt papir og pyntet, tror det er svært at lave i karton da den skal kunne bære 3 liter vin
    ønsker dig en god dag

    SvarSlet