lørdag den 21. juli 2012

Den prikkede bjergtrøje og somemrsmil

Jeg er sikker på, at der er andre end mig, der har siddet og set lidt cykelløb og i sidste uge kom den "prikkede bjergtrøje" lige en tur forbi Fredensborg. Rasmus havde fødselsdag og et af ønskerne var den trøje og det skulle lige dokumenteres og han lavede så dette LO.



Inge-Britt og jeg har tidligere udfordret hinanden og vi er nu startet på en ny omgang og det var Inge-Britt, der kom med den første udfordring. Vi er så heldige at have rigtig mange billeder af vores børnebørn, så det er endnu en gang dem, der er hovedpersoner i mit LO. Jeg syntes at jeg kunne mærke, at det var længe siden jeg sidst havde haft en skitse, jeg skulle bruge, så det gik ikke helt, som jeg havde forventet, men der kom dog dette ud af det. 


Så nu er det mig, der skal  komme med den næste udfordring, Jeg har næsten bestemt, hvilken skitse jeg vil foreslå, men jeg skal lige være helt sikker. Da vi var til Skaga Scrap var der bla. en der nævnte, at hun da godt kunne tænke sig at være med til vores udfordringer og jeg vil da bare sige:
Har du lyst til at være med, så send lige en kommentar, så får du selvfølgelig også udfordringen sendt. Rigtig god weekend til jer alle.

4 kommentarer:

  1. Flot layout Rasmus har lavet.
    Og lækkert sommerlayout også!

    SvarSlet
  2. super flot sommer layout. og rasmus er dygtig

    SvarSlet
  3. Det er nu ikke meget cykelløb jeg får set, jeg ved ikke hvem jeg skal holde med og hvad jeg skal kigge efter :O) men må sige at det blev et super LO han fik lavet. Dejligt LO du har fået lavet med sommer og dejlige unge mennesker :O) Tak for dine søde kommentarer på min blog. Det er så dejligt at man lige får et par ord og det gør det hele vørd at gå igang med endnu et projekt. Fortsat god sommer til dig og dine :O)

    SvarSlet
  4. han er super dygtig kanon lo og det andet er også så flot

    SvarSlet