søndag den 1. juli 2012

Kort

Da jeg lagde det forrige på bloggen skrev jeg bla., at jeg snarest ville lægge nogle kort på, som jeg havde lavet. Dagene er gået og det er altså først nu, at de kommer på . Der er flere typer og en del af dem er nok i den mere romantiske stil. Jeg håber at du kan lide dem. Hjertepunchen lånte jeg af Inge-Britt da vi var til Skaga scrap og jeg fik lavet en hel del, da der jo kan gå lidt lang tid i
mellem at vi er sammen. De små billeder har jeg fundet på Magic Moonlight.


Kortet med skibet var med i udfordringen til Skaga scrap.


De næste kort er med papirer fra en 6 x 6 blog Fairy Belle - noget rigtig lækkert papir, som jeg er temmelig sikker på, at jeg nok må have noget mere af. 


   Når man har fået en silhouette i huset, ja så er der bare så mange muligheder for skabeloner som man kan bruge og jeg ser jævnligt nogle, som jeg er sikker  på, at jeg ikke kan undvære, men min ønskeliste er ved at være temmelig lang. Cyklerne her kan jeg rigtig godt lide.


De små kuvertkort som man også kan skære ud er fine, når man gerne vil bruge rester og dem har jeg - som nok alle andre - altid nogle af. Så er det godt, at de kan bruges på dene måde.


Ja det blev til nogle af de kort, der er produceret på det sidste. Lige nu forsøger jeg sammen med Lissen - en af de scrappe tirsdagspiger - at lave nogle æsker, som vi har fundet på blogge rundt omkring. Billederne af dem kommer senere - de mangler "kun" at blive pyntet og fyldt med kort og tags. Der går uden tvivl nok en del dage med det. Jeg vil ønske jer alle en fin uge med forhåbentlig en hel del sol.

5 kommentarer:

  1. wow so beautiful works
    hugs Pia

    SvarSlet
  2. Sikke en masse flotte sommerkort, du har lavet.
    Tak for dine altid søde kommentarer.

    SvarSlet
  3. hvor er det flotte ting du laver

    SvarSlet
  4. Sikke da mange fine kort du har lavet. Og sikke mange flotte ting du kan skære med din maskine. Vildt.
    Gid jeg var lige så produktiv som dig ! Men lige nu er min interesse mest koncentreret om flyttekasser og scrap er noget jeg drømmer om at komme til igen engang.

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet