lørdag den 25. august 2012

Theas sommeris

Det er godt nok længe siden, at den prikkede bjergtrøje kom på bloggen - tiden løber fra mig. Inden jeg tog på ferie først i august, havde jeg taget billede af mit sidste LO og et par kort. Det skulle lige på bloggen inden vi rejste, men det blev altså først i dag, at det kom på.
Det nye LO er det sidste af de udfordringer, som Inge-Britt og jeg har givet hinanden. Udgangspunktet var en skitse fra Creative Scrappers nr 214 og temaet skulle være is. Jeg kunne ikke stå for de billeder, som Bjørn tog af Thea for to  år siden.


I stedet for at sætte perler eller bling i blomsterne, valgte jeg at sætte is i, der lige havde fået lidt glossy accent.
Det er også blevet til en del kort i den mellemliggende tid, men ikke alle er blevet fotograferet og en del er allerede væk. Vores genbo skulle bruge et kort til et sølvbryllup og det blev til dette.

 
Det sidste kort, som jeg vil vise jer, er et kort, som vores nabo fik til sin fødselsdag. Jeg havde på en blog - mener det var hos Pia Bau - set en vandkande, der var pyntet rigtig flot. Denne blev pyntet men på en måde, så den ikke blev så feminin.
 

Det var indlægget for i dag. Jeg er lige blevet færdig med en fødselsdagskalender, men den er endnu ikke blevet fotograferet. Når det er sket, ja så  kommer alle 12 billeder på bloggen. Jeg vil ønske jer alle en fortsat god weekend.
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Hej Kirsten.
    Elsker de farver du har brugt og rigtig flot som du har indrammet billederne med blomster.Go´søndag.

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt layout med glade sommerfarver.
    Og så er dine kort bare så fine. De tags på det lilla kort er jeg ret vild med.

    SvarSlet
  3. Hvor er det et flot layout, der stråler af sommer!
    Flotte kort også.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot LO i nogle fine farver,søde kort du har lavet.

    SvarSlet
  6. super flotte projekter med mange fine detaljer

    SvarSlet