onsdag den 19. september 2012

Kreativ dag

Jeg er sikker på, at vi alle nyder det rigtig meget, når vi har en hel dag til BARE at være kreative. Det bliver måske ikke en hel dag, men derfor glæder jeg mig alligevel rigtig meget til vi igen skal have en kreativ dag i Strandvejskirken i Humlebæk.
Ud over en masse kreativitet, bliver der også denne gang uden tvivl en hel masse snak og inspiration af hinanden. Vi får også mulighed for at få lidt at spise, så vi får energi til at udfolde alle vores kreative sider.



Hvis det skulle ske, at det bliver en rigtig efterårsdag, ja så vil der være en masse varme inden døre. Har du lyst og mulighed, er du meget velkommen til at deltage.
Jeg vil ønske jer alle en rigtig god dag.

5 kommentarer:

  1. årh hvor fint og super mange tak for dine altid søde kommentarer du er nu kommet i min blog rul osse..hav er dejlig Onsdag

    SvarSlet
  2. super fint. Skabelon til hjerter på Riddersholm design er Marianne design dies
    Du må have en god dag

    SvarSlet
  3. nej jeg husker lige at det er en Nelli Snelle hjertedies og koster omkring 70-80 kr
    God dag til dig

    SvarSlet
  4. du kan købe den hos Hobbyboden

    http://hobbyboden.dk/shop/multi-frame-die-10748p.html
    God weekend

    SvarSlet