søndag den 9. september 2012

Nøddeknækkeren, andre papirer og kort

Jeg skulle KUN se, om Panduro havde fået stjernestrimler i forretningen - ikke andet. Da de ikke havde ikke fået dem, så jeg kunne jo lige gå en runde. Og det blev til en temmelig runde. Jeg fandt en blog med nogle spændende papirer - Nøddeknækkeren - nogle helt fantastiske ark. Jeg glæder mig meget til at skulle lave noget med dem. De havde også en mappe med ensfarvet karton og den skal nok opgså blive brugt.

 
Jeg fandt også dette mønstrede karton - de er bare så fine.

 
Så er vi over i det endnu mere romantiske - spændende hvad der kommer ud af dem.

 
Vi er nok en del, der godt kan lide at stå i køkkenet og lave noget lækkert til familie og venner. Dette er lige noget til en anden køkkenglad m/k eller måske til en invitation til en  hyggemiddag
 
 
Dette ark bliver uden tvivl til et LO om en cykeltur eller noget der lligner



Jeg skulle til en af mine brødres fødselsdag den 03.09, men fødselarens kort fik jeg desværre ikke fotograferet, men kortene til mine to andre brødre, som har fødselsdag h.h.v den 08. og den 20.09 fik jeg da fotograferet. Kortene kom i gavepose - først et med Chaplin, skabelonen har jeg "arvet" af Louise i Hjørring

 
det andet med en vandkande og cykelrytter

 
og så to små glas hjemmelavet kryddersalt.

 
Det var alt for denne gang. Lige nu produceres julekort og andet julet, som skal bruges til julemarked den 01.12. Vi ved jo alle, at lige pludselig er det bare december, så det er bare om at  komme i gang. Jeg er også ved at arrangere kreativ dag den 06.10, så jeg keder mig heldigvis ikke. I må alle have en fortsat god søndag og god arbejdslyst til alle jer, der skal på arbjde i den kommende uge.

6 kommentarer:

  1. Nøj, hvor var du heldig at de ikke havde stjernestrimler.......Ellers havde du jo slet ikke fået købt alt det andet....hihi.
    Og sikke fine papirer du har fået. Den blog ligner noget man kan få rigtig meget ud af. Når alt passer sammen, så er mulighederne jo uendelige.
    Så flotte ting du viser i dag. Det hele.
    Og hvem har ikke travlt med juleforberedelser lige nu......lidt skørt, men hyggeligt når først man kommer i gang.

    God ny uge.

    SvarSlet
  2. Fine ting du har lavet - og en lækker blok du fandt hos Panduro - den må jeg da lige ha' set på.....
    Ha' en rigtig go' uge....

    SvarSlet
  3. lækre sager du har fået indkøbt og som altid fine ting du laver

    SvarSlet
  4. Mums for noget lækkert papir :O) lige det jeg sidder og mangler kan jeg se ;O) super flotte kort du har lavet og pakket ind og det hele. Hjemmelavet kryddersalt det lyder spændende hvordan laver du det ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super enkelt. Jeg bruger ca 3 dl groft salt enten fra IlFornaio eller middelhavssalt. Blander det med krydderurter. Jeg har lavet disse forskellige - citrontimian, alm., timian, citronmelisse og citronskal. Så har jeg lavet med basilikum, oregano, estragon og rosmarin. En med hvidløg, chilli, rosenblade, mynte og koriander. Alt hældes i blenderen og køres nogle minutter. Det lægges på en bageplade enten ude i solen, i køkkenet eller i ovnen ved lave grader indtil det er tørt og kommes så på glas. En rigtig god værtindegave.

      Slet
  5. Lækkert indkøb. Og nogle rigtig flotte gaver og kort.
    Det salt lyder sørme lækkert!!!!!

    SvarSlet