torsdag den 4. oktober 2012

Kort

Ja nu er det vist på tide at vise nogle af de kort, som er blevet produceret på det sidste. Når man følger med på de forskellige blogs, ja så får man jo utrolig meget inspiration og man vil så gerne det hele, mnan finder hurtig ud af, hvor meget PAPIRET gør. Bruger man noget andet - ja så er HELE  kortet også noget andet.
I vil også kunne se, at der er flere af kortene, hvor jeg har brugt Vivis tekster på. Dem er jeg vældig glad for.
Det første kort er med de afklippede ender fra stjernestrimler - en rigtig god måde at få brugt resterne på.

 
 
Da jeg sidst var i Hjørring, lånte jeg et par stempler af Inge-Britt og jeg har her forsøgt mig med en stemplet baggrund til mine vinterhuse

 
Jeg laver ikke så ofte små kort, men det har jeg fået smag for - jeg syntes at de både er hurtige og fine at have på lager.



Jeg er også begyndt at bruge embossingfoldere til mine kort. Det er en ting, jeg vil prøve lidt mere. Selv helt hvide kort med meget lidt pynt kan blive rigtig flotte. Endnu en ide fra bloggen.

 
Her er det kvadraterne der giver baggrunden



Englene herkan jeg slet ikke kan stå for. Jeg lånte en punch hos Helle Kjul for lang tid siden og den er bare så fin.

Selv om jeg mest er til det rigtig julerøde, så må jeg klart indrømme, at den vinrøde, olivenfarvede og natur også er utrolig fin til julekort.

 
Lige et par med stjernepapir fra en blog fra Panduro


Vi må også lige have et kort med sne, juletræer og et par rensdyr med

 
Jeg er i fuld gang med at pakke til vores kreative dag på lørdag og jeg glæder mig rigtig meget.
I må alle have en rigtig god dag

6 kommentarer:

  1. Er du da helt tosset for en masse kort. Her går jeg og tror, du laver ingenting......haha.
    Sikke en masse fine og forskellige kort. Nu ved jeg lige hvor jeg skal hente inspiration næste gang, jeg skal i gang med julekortene.
    Og som du skriver, så kan man begynde at lifte et kort, men inden man er færdig, er det helt anderledes - pga at ens materialer er anderledes.
    Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. århhh waue sikken en fin inspiration du giver videre, dine små kort er vildt søde og de embossede kort er ret lækre..

    SvarSlet
  3. Wow en masse lækre kort, du har lavet.
    Håber at du havde en god kreativ dag.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Hoooooold da op, sikke en masse, jeg mister jo helt pusten. Jeg skal lige love for, at du får noget fra hånden og den ene kreation er sødere end den anden. Du er vist også en knag til at få brugt dine rester, det må jeg se om jeg ikke snart kan få lært. Håber I havde en god og hyggelig lørdag og fik lavet endnu mere ;o) Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  5. hold da op en masse flotte kort, de runde er så fine

    SvarSlet
  6. Wonderful cards. I love the little prancing reindeer on that last one, they look like they are having so much fun :-) maddy x

    SvarSlet