onsdag den 31. oktober 2012

Papirindkøb og flere kort



Jeg er blevet rigtig glad for at lave små kort og gerne runde. Her er lidt forskellige

 
Disse 4 kort er igen lavet af en forside til en pakke papirer jeg købte på et tidspukt - husker ikke hvor, da det er et par år siden

 
Til disse to kort har jeg embosset baggrunden. Det har jeg heller ikke gjort så meget før, men  der er kommet endnu en embossingfolder på  min ønskeseddel til jul.


Et par kort i sarte farver


For noget siden så jeg hos Louise Hou, at hun havde embosset på noget sølvkarton og jeg tænkte at jeg måske kunne prøve at bruge guldstaniol og det blev rigtig godt. Der skal vist laves lidt flere på denne måde. Jeg er så heldig at have både rødt, blåt, grønt og så dette guldstaniol liggende.



Lidt forskellige kort, hvor jeg til det ene har brugt en af Vivis tekster.

 
Jeg lovede i det forrige indlæg, at jeg ville lidt på bloggen af det jeg havde købt ude hos jophobby.dk Der var rigtig mange ting og det er bestemt ikke sidste gang, at jeg er derude. Jeg kendte ikke forretningen, selvom jeg kun bor 5 minutters kørsel derfra.



Det sidste er et flaskekort jeg har lavet til Bjørns frisør. Han kan fejre 40 års forretningsjubilæum, så det måtte blive noget med hår.


I morgen tidlig kører vi til Hjørring, da Thea har fødselsdag. Jeg skal lige ind til Fru Hansen og hente noget jeg har købt, og det er jo altid spændede at få lidt nyt.
Tak fordi du kom forbi min blog og tak for hyggelige kommentarer.

5 kommentarer:

  1. Hej Kirsten.
    God ide at bruge forsiderne. Putter du de små kort i kuvert. Jeg er vild med kortene i de sarte farver.
    Ha´det godt

    SvarSlet
  2. Hold da op for et indlæg med vildt mange kort.
    De er bare så flotte allesammen og meget forskellige. Og så synes jeg da, at dit lager af dies vokser noget...hihi.
    Smart ide med at bruge forsiderne med alle de fortrykte papirer.
    Den butik du skriver om, har jeg aldrig hørt om. Må vist lige kigge.

    Super flaskekort til en frisør !

    God tur til Hjørring. Dejlig by, som jeg tit besøgte, da vi boede i Brønderslev. får helt dialekten ind i hovedet bare ved at tænke på de bynavne. haha.

    SvarSlet
  3. Hej Kirsten.
    Endelig er jeg blevet fast læser på din fine blog. Det er så rart at se hvad i andre laver af fine ting, - og jeg skal da lige love for at du ikke ligger på den lade side. SÅ mange flotte ting du har lavet, er jo helt overvældet. Måske der måtte liftes et par ideer??
    Ha det rigtig godt.

    SvarSlet
  4. Hvor har du lavet mange flotte kort!
    Skønt med en hobbybutik i nærheden ; )
    Du må have en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. super søde kort du laver så fine ting

    SvarSlet