mandag den 3. december 2012

Julehjerter og julestjerner

Nej - jeg er ikke begyndt at blogge hver dag, men jeg manglede en bemærkning til billedet af mine julehjereter i går. Første gang jeg så den facon på et hjerte var hos Pia engang i september og jeg vidste med det samme, at den måtte jeg bare have. Jeg spurgte Pia om hvor jeg kunne købe den og jeg bestilte den samme dag. Da jeg så senere også så det hjerte hos Vivi, ja blev jeg  så glad for, at det hjerte kunne jeg også lave.


Vedr. julestjerner - ja så havde jeg også dem med som haveje har vist på bloggen. Her er et billede af nogen af dem. Resten hang på andre vægge og i terassedørene. De blev lavet ved et teamwork - jeg skar og foldede og Lissen satte dem sammen. De "gammeldags" julestjerner - ja dem får Lissen helt selv lov til at lave.



Fortsat god dag til  jer alle.

6 kommentarer:

  1. Hvor er de også bare flotte :-)

    Rigtig god mandag til dig

    SvarSlet
  2. super søde hjerter , ja min mands kommentar til juleboxen på Riddersholms blog var at det var en bordbombe til nytårsaften

    SvarSlet
  3. Hvor er det noget sødt julepynt, du har lavet.!
    God decemberdag.

    SvarSlet
  4. Nååååå, så kan jeg bedre forstå, du ikke kan...hihi.
    De gammeldags alm. stjerner skal man lige lære - jeg tror man skal lære det som barn. Så kan man igen senere, når man lige får den genopfrisket.
    Men hvis du har "folk" til at lave dem, så lad dem om det.
    Der er så mange andre ting du kan lave i stedet for....ikke.
    Dine hjerter er bare så smukke.
    God 3. december.

    SvarSlet
  5. Flotte ting du heer har lavet Kirsten. Du har da haft travlt.
    Er vild med hjerterne.
    Ha en god snevejrsdag.

    SvarSlet
  6. Så nydelig og flott julepynt du har laget!!
    Riktig god weekend.

    ♥ Inger


    SvarSlet