søndag den 23. december 2012

Rigitg god jul


SÅ er det dagen før dagen - det er ikke til at forstå, at december måned næsten er gået. Ugen har budt på lidt forskelligt.
Det første billede viser, at Øystein er gang i juleleverpostejen, som er en af de ting, han skulle medbringen til julefrokosten. Glæder mig til at smage den - duftede den kun.


Thomas har haft nogle sygedage og de blev tilbragt hos mormor og morfar. Her viser han, hvordan man laver pirogger. De var rigtig gode.


Da jeg er julebarn, ja så er det jo hyggeligt, at der kommer nogen forbi og da vi tager til Allerød i dag, ja det blev det i går at vi hyggede med nogle af vores venner.

,

Det sidste billede er af mine hjerter på grangrene i vores lampe.


Jeg vil  ønske jer alle en rigtig god jul og tak for alle jeres kommentarer- de gør mig utrolig glad. Tak for mange ideer og svar på spørgsmål, når man nu ikke lige kunne finde ud af, hvordan  en ting skulle laves. Den inspiration I deler er guld værd.

11 kommentarer:

  1. ihh ser hyggeligt ud, kan i have en dejlig jul og et godt nytår hilsen fra mig

    SvarSlet
  2. Looks like you have some helpers in the kitchen! I love your banner in the background and your hearts hanging on the light! They are divine! I hope you and your loved ones have a safe and happy festive season. Thanks for following my blog and your lovely comments. Look forward to sharing more with you in the new year. All the best.

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det julehyggeligt!
    Du og din familie ønskes en rigtig god jul.

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det til i rigtig juler, hvor hyggeligt :-)

    Rigtig glædelig jul

    SvarSlet
  5. Først tillykke med fødselsdagen, og dejligt at nogen har tid at kigge forbi i de travle dage.
    Hyggelige billeder du viser fra juleforberedelserne.

    Glædelig rest-jul.....Jeg er kommet lidt bagefter med kommentarerne i denne uge, men bedre sent end aldrig. Ikke.

    SvarSlet
  6. Hallo Kirsten

    Volgens mij is het bij jou thuis altijd erg gezellig

    Slaap lekker voor straks

    Vriendelijke groetjes,
    Janet

    SvarSlet
  7. Riktig Godt Nytt År til deg og din familie.

    ♥ Inger

    SvarSlet
  8. ønsker også dig et godt og kreativt nytår

    SvarSlet
  9. Heia og godt nytt år.
    Rosene lager jeg av kaffefilter. Om du går lengre ned på bloggen min, har jeg et innlegg som viser hvordan jeg lager dem.

    Ha ei finfin uke

    SvarSlet
  10. Hallo Kirsten

    Ik wens jou natuurlijk ook alle goeds voor het nieuwe jaar

    Liefs Janet

    SvarSlet
  11. Fabulous photos, looks like you are all having a great time. Lovely to see the men in the kitchen! Maddy x

    SvarSlet