mandag den 7. januar 2013

Så er vi i gang med et nyt år med nye kreative muligheder. Jeg har de sidste dage været ude og handle og vil lige vise lidt af det der er kommet hjem.
JOP Hobby her i Fredensborg besøgte jeg i lørdags og jeg fik en del med hjem. Jeg manglede en ny platform til min big shot og også en embossingmåtte. Derudover fik jeg et par engelske scrapblade samt et par hollandske inspirations hæfter, så der var rigtig noget at kikke på, da jeg kom hjem. Jeg fik også lige noget nyt papir - I kan se det hele på billedet her neden under.



Jeg havde også bestilt forskellige julepapirer ved udsalget hos Panduro, og de kom også i lørdags. Som du kan se af dette billede, er der noget at gå i gang med..



Sidst men absolut ikke mindst, så har jeg bestilt en cameo. Den kommer godt nok kun i marts, men det blive spændende. Jeg har set og prøvet den hos Inge-Britt og man vil jo gerne en gang imellem - når man nu har prøvet en silhouette - lave nogle ting, der er bredere end en A4 side.
Det kunne jeg godt have brugt til disse ophæng, som jeg lavede en del af til julemarkedet. Det er desværre kun min egen, jeg har fået fotograferet. Men som du kan se, er de pyntet forskelligt på for og bagside. Så kunne man vende den, når man havde lyst. I den bebyggelse hvor vi bor, er der nemlig et "koøje" i alle yderdøre, så det var jo lige egnet til det.



Det sidste jeg vil vise er det første kort, jeg har lavet i år. Lotte på Bornholm havde fødselsdag og jeg tænkte at hun skulle have noget lidt anderledes, end hun måske tidligere har fået. Jeg havde embosset forsiden, så det stadig var til at skrive indeni. Ideen til kortet fandt jeg ved at google "embossing" og blandt rigtig mange hket forskellige kort, valgte jeg at prøve denne model.


I morgen er det scrappedag og jeg skulle gerne have de sidste sider med billeder i mit lille minnialbum klar, så det "kun" er tekster der mangler.
Fortsat god dag til jer alle.

9 kommentarer:

  1. Hej Kirsten.
    Hold da op du har handlet, tror også snart jeg skal have nyt....
    Jeg kom til at smile bredt da jeg rullede ned til dit sidste kort, hvor er det sjovt og fint, det vil jeg prøve at lave. Go´uge

    SvarSlet
  2. Lækker lækker indkøb for ik glemme sille, den er jeg sikker på du nok skal blive glad for og sikkert også få brugt :-) Skønt kort du har lavet

    Rigtig god mandag til dig

    SvarSlet
  3. Øj, hvor er du heldig med alle de nye sager...og så en cameo på vej. Fantastisk. Det er sådan en maskine, jeg tror, alle unge har.......haha.

    SvarSlet
  4. super flot kort og sikke mange sager du kan hygge dig med

    SvarSlet
  5. Lækre indkøb!
    Fine ting, du har lavet.
    Jeg ønsker mig også en Cameo! ; )

    SvarSlet
  6. Goedemorgen Kirsten

    Je bent flink aan het inkopen geweest en je hebt leuk papier gekocht.En de corset-kaart...ik vind het prachtig :-)

    Groetjes Janet

    SvarSlet
  7. Some fabulous products to play with there - I have that Chronology stamp set and it's great! I LOVE your card, fab design, I'm sure your friend will be thrilled with it, and your Christmas decoration for the porthole on your door is wonderful. Maddy x

    SvarSlet
  8. Heia, tusen takk for fine ord hos meg.
    Gleder meg til å se hva du lager av nye ting. Det kortet du har laget, var nydelig.

    Ha en fin dag.

    Klem

    SvarSlet