søndag den 17. februar 2013

At blive inspireret

Det er altid spændede at følge forskellige blog, fordi man har en meget stor chance for at blive INSPIRERET - og det er hvad to af mine billeder i dag vil vise.

Jeg har rigtig mange gange været inde på RAVNDESIGN og har set de mange forskellige ting som Charlotte laver. Det ekstra gode er, at der også er tutorials og det er en af dem, jeg for længe siden blev inspireret af, men først nu har fået lavet. Billedrammen syntes jeg var så fin, at den måtte bare laves.


Jeg har en fornemmelse af, at det nok ikke bliver sidste gang, at jeg laver sådan en ramme med knapper.

Den næste som har inspireret mig er Pia Bau med et kort som kan ses på PiaBau fra september 2012. Flaskekortet kunne jeg rigtig godt lide allerede dengang, men ligesom rammen, ja så blev det først nu, at det blev lavet.


Det er også blevet til en enkelt LO, hvor Thomas og hans far Jan er hovedpersonerne. Der var tovtrækning på stranden i Vietnam og der var rigtig mange mennesker, der gerne ville se det, så Thomas havde virkelig brug for at få ekstra højde, hvis han skule se noget.


Vores to børnebørn i Allerød har haft vinterferie og 3 af dagene var de her hos os, og det var rigtig hyggeligt. Mandag var vi på kælkebakken og det kom der bl.a. dette billede ud af.



Nogle af mine scrapsager skal holde flyttedag, da jeg lige har købt et par små reoler i Bauhaus med hver 6 skuffer i, så nu må vi se, om det kan hjælpe på noget af det, som nogle gange ligger et sted, hvor det måske ikke burde ligge.
I må alle have en rigtig god kreativ uge.

9 kommentarer:

  1. wow så flotte projekter du har lavet flot ramme, ser så flot ud med alle de knapper og flaske kortene er super og kanon lo , sikke kreativ du har været og det er det der er så dejligt ved at besøge blogge at man kan blive inspireret
    Du må have en god aften

    SvarSlet
  2. Super flotte ting du har laget!!!
    Liker rammen veldig godt! :)
    Ha en fortsatt god uke.

    ♥ Inger


    SvarSlet
  3. Fabulous projects. Love the butterflies and your bottles are wonderful.thank you so much for the lovely comments you have left on my blog, you are very kind! Our snow has all gone now and we have had some sunshine for the last few days.

    SvarSlet
  4. So good to see the children with such happy faces :-) maddy x

    SvarSlet
  5. Ja, det er dejligt at surfe rundt og blive inspireret. Jeg synes bare jeg bliver så stresset af det, for jeg vil gerne lave 117 ting.....men det er jo et luksusproblem.
    Skønne ting du viser, og jeg kan huske begge dele fra de oprindelige indlæg.
    Dit layout er bare så flot. Skønne fotos og flot sat op.
    Jeg tror ikke rigtig på den med en reol, hvor tingene bliver på deres plads....Det er utroligt som man kan rode, når man scrapper. Det er en evig kamp for at finde bordpladen. Men god fornøjelse med indretningen.

    SvarSlet
  6. Hallo lieve Kirsten

    Wat een leuk idee met die knopen op dat schilderijtje...
    en die flesjes,die vind ik ook heel erg mooi.
    En wat toch mooi dat je van foto's van je familie zilke mooie dingen kunt maken.

    Ik wens jou en je dierbaren een hele fijne zondag.

    Vriendelijke groetjes
    Janet

    SvarSlet
  7. Din ramme er vildt flot, den er jeg nødt til at lifte, håber det er ok?

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt klart. Som du kan se, er jeg selv blevet inspireret af Charlotte Ravn.

      Slet
  8. ihh super fin ramme med de knapper og de andre ting er osse flotte
    hav en dejlig week end

    knus
    dorte

    SvarSlet