tirsdag den 5. februar 2013

Kalendergenbrug, LO og kort

Jeg går ind for genbrug og da jeg sidste år havde lyst til at lave en fødselsdagkalender, skulle jeg finde noget at lave den på. Det blev en kongelig kalender fra 2011, som jeg fik af min svigersøn, der blev brugt. Jeg satte mine billeder/LO på bagsiden af det oprindelige billede. Der var det hele - 12 måneder og ikke mindst spiralen så siderne let kunne vendes og den kunne hænge på væggen. Du får her billedet for februar. Selve kalenderen med navne er sat på, så den kan tages af igen, hvis der kommer flere, der skal huskes med et kort.




Det næste jeg vil vise er LO nr. 2 for 2012. Pernille er klædt på, så  hun er klar til afdansningsballet 2006. Er det ikke bare en sød dansemus??





Så har der været gang i kortfremstillingen. Jeg "arvede" sidste år nogle skabeloner og ideer af Louise Hou og dem har jeg brugt til konfírmationskort. Indeni er der en lille flap, hvor der kan lægges pengesedler i.






Det er endnu ikke helt forår, men disse urtepotter giver en fornemmelse af forår.




Hos LOP hobby købte jeg et blad fra DoCraft og der var rigtig mange gode ideer i. Men jeg skulle bruge nogle nye papirer og dem måtte jeg også lige købe nogle af. Det er der indtil nu blevet et par kort ud af.


Det var alt for idag. I må have nogle gode kreative dage.

9 kommentarer:

  1. Sikke en masse flotte ting, du har lavet. Smart at genbruge på den måde.

    SvarSlet
  2. Wowwww så mye lekkert du har laget!!
    Ha en riktig god og kreativ uke :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  3. Hold da op du har været igang, go ´ide at skrive februar sådan, den vil jeg huske.Det er helt utrolig så tidligt vi har gang i konfirmationskortene i år.....April kom bare.

    SvarSlet
  4. wow sikke lækre kort og kalender med alle de fine detaljer og urteptterbe er dejlig forårsagtige

    SvarSlet
  5. Hallo lieve Kirsten

    Wat heb je een moois gemaakt...de kalender...de supermooie kaart van Pernille,en wat het is het een mooi meisje!
    Ik vind ze allemaal mooi en de kalender wil ik ook nog ns maken.
    En de bloempotjes met bloemen....ik word er helemaal vrolijk van.Supermooi gedaan!

    Lieve groetjes Janet

    SvarSlet
  6. Hold da op SÅ kreativ du er, super flotte sager du har fået lavet - og genbrug er nu slet ikke så tosset :-)

    Rigtig god dag til dig

    SvarSlet
  7. Smart med genbrug af kalenderen og sikke nogle lækre kort!

    SvarSlet
  8. My goodness, you've been busy! Love your calendar page, the colour scheme is perfect for this month. Such a beautiful little girl in the photo. The silhouettes are fab, and I love your art deco cards. Maddy x

    SvarSlet
  9. I love your cards! Wow. How unique.

    SvarSlet