søndag den 17. marts 2013

Cameo - kort og LO

Så er den kommet - min nye cameo og den virker. Jeg har skåret den første skabelon og den blev rigtig fin. Jeg er sikker på, at den skal jeg nok blive meget glad for.

Denne gang vil jeg lige vise lidt af det jeg fik købt, da jeg var til Himmelscrap. Der var et bord, hvor man kunne lægge de ting, som man ikke selv brugte mere og jeg var rigtig heldig, men det er jeg sikker på, at du selv kan se. Jeg købte sammen med de to piger, jeg scrapper sammen med hver uge, 3 cirkelpunches, men billedet er bare blevet så dårligt, så det kommer ikke med. Papiret glæder jeg mig også til at bruge.





Pernille har haft fødselsdag og hun skulle selvfølgelig have et rigtig tøset kort, så det blev pigen ved sminkebordet.
 
Marit skulle bruge et kort, hvor konfirmanden spiller badminton, det skulle være mørk pink med sølv og hvid pynt, så dette blev resultatet. Jerg fik taget billedet inden teksten blev limet på.



Inge-Britt er kommet med den seneste LO udfordring. Der skulle bruges et stor billede i sort/hvid, hvor alle 4 børnebørn var på - min. 4 små billeder - der skulle bruges mønstret karton og bånd, der skulle flettes - titlen måtte kun være et ord og der skulle være lidt tekst. Her er så mit forslag.


Nu er det så mig, der skal komme med den næste udfordring, så jeg må i gang med at finde noget, der både udfordrer mig selv og forhåbentlig også Inge-Britt.
Udenfor skinner solen, men det er koldt og vinden er meget skarp. Jeg håber, at du får en fortsat god søndag og en rigtig god kreativ uge.

10 kommentarer:

  1. Hallo lieve Kirsten

    Ik heb laatst ook n pons gekocht,maar moet er nog even mee oefenen...hahhaha want ik ben geen kaartenmaakster...
    Maar die setjes papier zijn prachtig en ga je vast hele mooie dingen van maken.
    En de kaarten zijn zoals gewoonlijk weer prachtig hoor

    Ik wens je een fijne zondag

    Groetjes Janet

    SvarSlet
  2. super fine kort i skønne farver og lækkert lo

    SvarSlet
  3. Hej. Super lækre ting du har købt. Åh, den cameo er også på min ønskeseddel. Go uge til dig

    SvarSlet
  4. Tillykke med din nye maskine. Sjovt som det griber om sig....hihi.
    Superfine ting du har lavet med den allerede.
    Dit layout er bare så sødt også.

    God ny uge. Her afventer vi spændt snevejret...

    SvarSlet
  5. tillykke med din nye maskine, den skal du nok blive glad for og fortrolig med. dine sager her er ialtfald lækre

    SvarSlet
  6. Tillykke med din Cameo, den skal du nok blive glad for. Super fine kort du har lavet! :)

    SvarSlet
  7. Lækker fangst fra Himmelscrap!
    Flotte kort og layouts. Og tillykke med Cameoen. Sådan en ønsker jeg mig også.
    God weekend.

    SvarSlet
  8. Her var det mye flott å se!! :)
    Riktig god weekend.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  9. Hello again! Thanks for the lovely comments you leave on my blog. I wish I could meet you too! It's wonderful to see your creations. I love that girl sitting at the dressing table. The first thing I thought of when I saw it was that you could change her into a singer by taking away the table and adjusting the angle of the brush to turn it into a microphone. Don't know if it would work, but anyway it's a fab shape. So lovely to see the photos of happy, smiling children.

    SvarSlet
  10. Sorry, posted before I'd finished again! I was going to say that I love the way you have made the layout for your photos with a small strip along the bottom and one large one. Maddy x

    SvarSlet