lørdag den 9. marts 2013

Himmelskrap

Det er slet ikke til at forstå, at det er en ugen siden, at Papirhimlen havde arrangeret et heldagsarrangement - nemlig Himmelskrap. Sammen med pigerne jeg scrapper med en gang om ugen, tog vi turen fra det nordsjællandske og til Svinninge. Vi tog af sted allerede fredag lige efter frokost for at have nogle ekstra timer til scraphygge i et sommerhus, vi havde fået lov at låne. Lørdag morgen var vi spændte og vi blev bestemt ikke skuffet. Sammen med 34 (tror jeg) andre, var der rigtig gang i det. Det blev snakket, scrappet og ikke mindst delt ud af ideer og inspiration. Billederne kan vise en hel del, men lyden må I  tænke jer til.




Jeg var desværre ikke så heldig med billederne - lyset fra de store vinduer snød mig, men jeg er sikker på, at I kan fornemme stemningen. Maybritt, Conni og Christina havde hver sin make-and- take og der fik vi prøvet nye ting. En super god dag.
I må alle have en rigtig god og kreativ weekend.

6 kommentarer:

  1. Det lyder/ser hyggeligt ud!
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  2. det ser godt nok hyggeligt ud

    SvarSlet
  3. Fab photos, that looks like great fun, wish I was there! Maddy x

    SvarSlet
  4. Hallo Kirsten

    Aan de foto's te zien,was het heel gezellig!
    Fijn voor je zo even n dagje er tussenuit.Daar knapt n mens toch wel van op hèh

    Verder wens ik je een fijne zondagavond

    Groetjes Janet

    SvarSlet
  5. Det ser da veldig hyggelig ut! :)
    Riktig god weekend.

    ♥ Inger

    SvarSlet