søndag den 21. april 2013

Bison, kort og tasker

Utrolig som tiden løber og jeg får ikke noget på bloggen. Hele uge 13 var jeg/vi i det nordjyske og hyggede med familien. I uge 15 gik turen så til Bornholm. Der var rigtig mange ting, vi gerne ville nå og det meste nåede vi. Den største oplevelse var, at vi så de bisonokser, der blev sat ud i Almindingen sidste sommer. Vi var der i august, men så ingen. De går i et meget stort område, så man skal være heldig. Der var rigtig meget sne, så turen derind blev lidt vanskellig, men det blev næsten glemt, da vi havde fået billeder af de store dyr - for de er store. På et tidspunkt da jeg så på dem i kikkerten, var det som om, at den ene så direkte på mig - det var en underlig fornemmelse. Men tænk at bo et sted, hvor der er mulighed for at se disse store dyr.

 Der er en vej  inde i området, men den var lukket på grund af den megen sne, der var kommet, så det var rigtig  svært at gå i derinde.


Når man nu havde set på store bisoner, ja så var det lille rådyr udenfor vinduerne i sommerhuset bare så lille.

Det er bestemt ikke fordi der ikke er sket noget på den kreative front - her er lidt både i den feminine, maskuline og et enkelt  med forårs karussellen.

 




I går var jeg til pigebrunch i Strandvejskirken og vi var nogle kreative piger, der havde smykker, tasker, kort og andet med og jeg syntes lige, at  I skulle se nogle af de utrolig flotte tasker der var. Jeg  kunne  godt have taget et par af dem med hjem.



I må alle have en fortsat god weekend.

8 kommentarer:

  1. Wowww så mye lekkert du viser!!!
    Nydelige kort og bag!
    Flotte natur fotos også :)
    Riktig god søndag!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  2. Hold da op, det er et flot dyr, man kan nok først forstå hvor stort det er når man ser det. Er det embossingfolders du har brugt på de sorte og det lilla kort, de er bare flotte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt dem hos Idehobby i Hjørring, Det er også der jeg har fundet det mønstrede "maskuline" karton.

      Slet
  3. Jøsses for et stort dyr. Jeg ville heller ikke bryde mig om at se dne i øjnene.....puha. Men det må da være en stor oplevelse - i flere betydninger !
    Skønne kort du har lavet og meget forskellige. Det er en flot embossing du har lavet.
    God søndag herfra.

    SvarSlet
  4. Det er nogle flotte kort, du har lavet.
    Og smukke vinterbilleder. Det må have været sjovt, at være så tæt på sådan et stort dyr.

    SvarSlet
  5. My goodness, you've been busy! Love all your cards, especially the ones with the string decoration. Can't believe you managed to get a photo of a bison!! I've never seen one of those, it's fabulous! And the deer is so beautiful, you must have been very quick with the camera. Thank you for the sweet comment on my blog, hope you are well. We had our first good weather of the year yesterday, but it's back to grey and wet today. Well, at least spring is here! Love maddy x

    SvarSlet
  6. super flotte naturbilleder og smukke kort du har lavet

    SvarSlet
  7. Svarer dig lige her på div. spørgsmål:
    "Du er noget særligt" er et tekststempel fra Hobbyboden.
    "En hilsen fra mig" er fra computeren. Fonten hedder An Unfortunate Event og er downloaded her: http://www.dafont.com/search.php?q=An+Unfortunate+Event

    Jeg har fundet mange sjove/fine fonte på http://www.dafont.com/

    Jeg har uden problemer downloaded herfra. Og jeg er ellers meget forsigtig med den slags. Når man trykker på download sker der tilsyneladende ingenting, men når jeg åbner word næste gang ligger den der.......Spørg mig ikke hvordan, men det virker bare.
    Håber det var en hjælp til dig - ellers må du spørge igen.

    SvarSlet