onsdag den 31. juli 2013

Ballum, OSH kort og lidt mere

Det er sol og det er sommer - kan man ønske sig så meget mere. Vores sommerferie sammen med vores børnebørn blev holdt i Ballum. Forældrene kom og afleverede børnene og så kunne vi bare hygge med dem. Vi er meget begejstrede for Vadehavet og den specielle natur der er. Vi var også for første gang på Mandø og det blev også en rigtig god oplevelse - ligesom en tur til Ribe Vikingecentrer også var noget for både børn og voksne.
Når vi er sammen med alle børnebørnene plejer vi altid at få taget et billede - om ikke andet så for noget senere at kunne se, hvor "store" de er blevet siden sidst. Der blev taget rigtig mange billeder af dem i løbet af ugen, men da jeg syntes at det var svært at vælge bliver det bare dette ene. Jeg kan forestille mig, at andre vil blive brugt til LO i løbet af de kommende måneder.

 
Det bliver heller ikke til helt så megen kreativitet, men det er da blevet til en del OSH julekort. De næste billeder viser den lille kasse jeg samler dem i og så lidt forskellige kort.
 
 
 

Det er min tanke, at hjerterne, juletræerne og kuglerne som er på forsiden af kortet på de næste 2 billeder, kan bruges til hænge på en gren eller modtagerens juletræ.



 
Jeg fandt for nogen tid siden en god opskrift på hjemmelavet ketchup som er blevet et hit hos specielt Thomas - og efter en sejlerferie - nu også hans forældre. Der blev så lige lavet tre store flasker ketchup og da jeg alligevel var i det gastronomiske hjørne også nogle forskellige pestoer, som jeg desværre ikke fik taget billede af.

 
Juli måned er slut om lige nogle timer, men der har da også denne måned været nogen at sende et hjemmelavet kort til.


Som scrapper sker det jo, at man køber noget nyt - det kan være papir, knapper eller blonder. Denne "blonde" så vi en dag vi var ude at å en tur i Ballum. Flystriber kan virke utrolig, men lige den blonde, syntes jeg ikke jeg ser så ofte.

 
 
Jeg vil  ønske jer alle en fortsat god sommer.

4 kommentarer:

  1. Sikke skønne billeder. Både af unger og kort.
    Ballum er et rigtig dejligt sted.
    Elsker vadehavet og den specielle natur. Min mand havde den sønderjyske (amt) del af vadehavet under sit ansvarsområde, da han arbejdede. Incl Rømø. Så vi har meget tit været ude at se noget og min mand har så meget viden om det, så det giver noget helt specielt.
    Smukke julekort du har lavet - og mange. Din ide med at putte hjerter ind under noget, er da bare god. Den ide må jeg lige huske - når jeg skal scrappe igen. Det bliver godt nok ikke til ret meget lige nu.
    Fortsat god sommer.....

    SvarSlet
  2. dejlige billeder og sikke mange og forskellige flotte kort. du må have en fortsat god sommer

    SvarSlet
  3. Så mange flotte kort du har laget!!
    For en god idè med hjertene og kulene!
    Ha en fortsatt god og kreativ uke :)

    ♥ Inger

    SvarSlet
  4. Nej jeg har ikke tal på alle mine dies, jeg har frygtelig mange
    Fortsat god sommer, håber den kommer lidt igen

    SvarSlet