onsdag den 28. august 2013

Minialbum og kort

Så er det langt om længe blevet tid til at få noget nyt på bloggen. Tiden løber og jeg får bare ikke lagt noget på. Jeg er inde hver dag for at se hos alle jer jeg følger og så bliver det bare ikke mere.
 Lidt nye kort er det da blevet til. Jeg købte en dag en blog 15 x 15 og da jeg kom hjem med den,. forstod jeg ikke lige, hvorfor jeg havde købt den. Men så en dag så jeg et eller andet sted, hvor der var brugt nogle "damer" og så Eifeltårnet. Det var lige det jeg havde brug for. Papirerne var velegnet, damerne havde jeg, så det var bare om at komme i gang. De næste billeder viser lidt af de kort, det blev til.


 
Det blev også til et kort i den lidt mere romantiske kategori

 
Jeg var også ved at være udgået for herrekort - specielt i september er der flere herrer, der skal have et fødselsdagskort, så jeg måtte lige i gang.






 
For nogen tid siden have Pia en skabelon til en æske til en vinflaske. Det var lige noget jeg kunne bruge, så jeg har fået lavet et par stykker, som vil blive helt fine, når de er pyntet færdige. Jeg kan varmt anbefale at prøve skabelonen, hvis I ikke allerede har prøvet den.
ø



Jeg har gennem snart et år købt DoCraft´s blad Creativity, hvor der er rigtig meget inspiration i. I det sidste nummer var der bland andet vist nogle super fine dies til at lave 2 slags kugler og stjerner af og jeg vidste med det samme, at dem måtte jeg eje. JOP hobby fik dem hjem og jeg kan godt sige jer, at de bare er så flotte. Jeg glæder mig til at lave nogle til mit julemarked. Jeg kørte delene ud på big shotten og Lissen samlede dem. Vældig fint med arbejdsdeling.



Det som har fyldt en del i mit scrapliv har været at få lavet et album til min datter, der lige er blevet 40. Bare det at finde billeder fra 40 år, var noget af et projekt. Hun blev heldigvis meget glad for den, men I får lige et par billeder af henholdsvis for- og bagside samt modtageren. I næste blogindlæg vil jeg vise et par billeder mere.



Jeg vil ønske jer alle en fortsat god dag.
 

11 kommentarer:

  1. Hold da op hvor du blogger når du endelig kommer i gang......haha. Ved snart ikke hvor man begynder og slutter.
    Det er nogle virkeligt søde kort du har lavet med de "underlige papirer" du kom hjem med. Det kender jeg godt. Man undrer sig over, hvorfor man købte dem, og pludselig en dag - så er ideen der.
    Det er da bare så fin en måde du har brugt dem på.
    Alle dine øvrige kort er jo fantastisk flotte. Dem med slipsene tror jeg da lige jeg lifter....
    Fine, fine julekugler. de skal nok sælge...

    Dit album tyder rigtig godt. Spændende at se indhold engang.

    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Hold da op,- du har da nok lavet noget Kirsten. Rigtig flotte ting allesammen. Er helt vild med det fine golfkort, er det fra Sille??
    Det kunne jeg godt tænke mig at lave.... Men sådan er det jo med så mange ting.....
    Ha' det godt.

    SvarSlet
  3. Hold da op, skal da lige love for du har været kreativ og rigtig flotte kort album og vinflaske du har fået lavet. Sikke stort arbejde med album, og det kan jeg godt forstå hun blev rigtig glad for :-)

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor har du lavet meget lækkert kirsten, så flotte kort og dejligt at du kunne bruge manualen til flaskeskjuleren den blev så smuk
    God weekend til dig

    SvarSlet
  5. Sikke en masse lækre ting, du har lavet. Har du skåret damerne ud på Cameoen? For de er da et Hero Arts stempel ikke?
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Jeg har skåret dem på Cameoen - måske det også er et stempel. Det ved jeg faktisk ikke. Fortsat kreativ weekend.

    SvarSlet
  7. waue super lækkert album og sikkent et arbejde den blev hun helt sikker super glad for. dine kort er altså osse bare flotte og søde du har haft travlt med alle de projekter ;O))

    SvarSlet
  8. Tak for tilbuddet, men jeg har slet ikke en Cameo ; ) : )

    SvarSlet
  9. Wowww her var det masse flott å se!!
    Kjempefine ting alle sammen!
    Ha en fortsatt god dag :)

    ♥ Inger

    SvarSlet
  10. Å, så fine kort. Flasken du har dekorert, er kjempefin.

    Tuuusen takk for koselige ord hos meg.

    Sender deg en god klem

    SvarSlet
  11. Å, så fine kort. Flasken du har dekorert, er kjempefin.

    Tuuusen takk for koselige ord hos meg.

    Sender deg en god klem

    SvarSlet