onsdag den 23. oktober 2013

Ny legekammerat, LO og Scrapsisters julekortkursus

Jeg har fået en ny legekammerat og skulle i går på besøg første gang. Jeg var spændt, fordi jeg ikke "kendte" min nye ven. Hvorfor besøge en man ikke kender?? Jo man er scrapper og det kan sige alt. Det var simpelt hen så hyggeligt og vi følte ikke på noget tidspunkt, at det var første gang vi var sammen. Jeg havde Lissen med og vi var nok som to børn i en legetøjsbutik, hvor man måtte prøve alt og se på alt. Det lød flere gange - Se det kort - se den måde det er foldet på og andre lignende udbrud. Jeg har allerede nogle ønsker til hvad jeg gerne vil låne næste gang, jeg kommer på besøg. Så Dorte/Fasters Korthus - tak for nogle super gode timer.


 
Inge-Britt og jeg har flere gange udfordret hinanden med at lave et LO. Der har været en lang pause, men vi er nu kommet i gang igen. Bjørn måtte endnu en gang være den, der kom med titlen til LO´et og det var specielt ordspillet, der også tiltalte mig. Barken fandt jeg faktisk også på den tur til Nødebo Holt, hvor billederne er taget.
 

Og så til noget helt andet. Jeg har for første gang tilmeldt mig et kursus hos Scrapsisters og det ser absolut ud til at blive spændende. Jeg er kun blevet færdig med den udfordring, som Pia var kommet med.



 
Nu er jeg gået i gang med den fra Karina. Jeg vil ønske jer alle en god dag. Her i Fredensborg ser det ikke særlig spændende ud - det er rigtig tåget og trist, men så er det jo godt, at man kan sætte sig ved skrivebordet og klippe og klistre.
 

6 kommentarer:

  1. Hej Kirsten, ja super hyggeligt, det er sjovt som man kan falde i snak med folk man ser for første gang og inviterer til ens hjem. men vi har jo en fælles lækker hobby så vejen er jo banet ;O))Du og Lissen kommer bare igen og så låner vi af hinanden. tak for lån af dine dies.

    SvarSlet
  2. wow så flot du har lavet julekortet efter min tut, lækre detaljer og også et fantastisk lo du har fremstillet

    SvarSlet
  3. Ja, det er en underlig hobby vi har. Her betyder alder, familieforhold og alle andre ting intet. Bare man kan scrappe sammen......Jeg kender ikke andre hobbyer, hvor man bare kan mødes og hygge fra første sekund på den måde.
    Jeg er ret sikker på I har råhygget.
    Superflot layout og titlen er jo perfekt. Hils og sig det.
    Dejligt at lære nyt på Ss-kursus, og det ser rigtig fint ud. Jeg er ikke med i år, for jeg har alt for meget andet der trænger sig på..

    SvarSlet
  4. Oh wow, I love that top!!! The geometric patterns are great :-) Fabulous project too of course, the lace is beautiful. Thank you so much for the lovely comments you leave on my blog. You are much appreciated!!! Love and best wishes, Maddy x

    SvarSlet
  5. Hei Kirsten,
    Så mye fint du har laget!!
    Takk for hyggelig kommentar også :)
    Ja - disse papirene kan du kjøpe via nettet. Klikk på "reklame-linken" for Vintage Christmas paper øverst i bloggen min. Takk :)
    Ha en fortsatt god weekend!

    Inger

    SvarSlet
  6. Det lyder som en hyggelig dag. Skønt at se hvad andre har også ; ) Det er et rigtig flot naturlayout og ja en rigtig god overskrift!
    Flot udgave af Pias kort. Jeg vil se frem til at se din udgave af mit kort også!.
    God søndag aften.

    SvarSlet