tirsdag den 29. oktober 2013

Scrapsisters julekortkursus

Som jeg skrev i det forrige indlæg, ja så har jeg meldt mig til Scrapsisters julekortkursus og har da også fået lavet et par mere. Nogle af ideerne er nok ikke lige i min stil, men det kan da godt være, at de bliver prøvet på et tidspunkt.
I dag vil jeg vise jer de kort, jeg har lavet siden sidst. Først kommer min bud på Heidis kort.  Det var lidt svært at fotografere, da der er "glimmer" på mønsterarket.

 
Det næste er den måde jeg lavede Henriettes andet oplæg. Jeg valgte at bruge bagsiden af det mønstrede ark til at sætte de små tags på.


De næste billeder er de bud jeg har på Karinas oplæg. Det første blev til en kop og i koppen er der en pose med te.

Her er det så det sorte, der er mest af.


Det sidste billede er nok det, der "ligner" Karinas oplæg mest.


Det sidste er fra Madam Tridses oplæg. Jeg har valgt at rive et par billeder ud af arket og  brugt bagsiden af det mønstrede karton som baggrund. Jeg har ladet det gå igen på indersiden og sat en hvidt skrivefelt.



Så nu må jeg se, hvilken ide jeg skal gå i gang med. I må alle have en god dag - forhåbentlig noget mere "stille" end i går.

4 kommentarer:

  1. Super skønne julekort alle sammen. et lille råd : tag billeder af dine kort uden blitz et lyst sted, vindueskarm. lign. så kan du tage af glimmer kort osse ;O))
    håber at du kom godt igennem stormen. hav en fortsat dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Det er da nogle rigtig søde kort du har lavet.
    Og meningen med at være med på det kursus er jo netop at få prøvet noget nyt og anderledes.......
    Jeg er ikke med i år, for jeg er bagefter fra sidste år endnu. haha.

    SvarSlet
  3. super fine kort du har fået lavet

    SvarSlet
  4. Such gorgeous projects again, love all the vintage images. I'll happily post you some of those diecuts if you let me know your address. You can send me a private email by clicking on the link near the top right of my blog where it says "send Izzwizz an email". Can't wait to see what you do with them! Maddy x

    SvarSlet