søndag den 17. november 2013

Nu tændes tusind julelys

Ja det er ikke fordi at jeg har pyntet tusind julelys, men det er en af de julesalmer, som jeg holder rigtig  meget af. Det er også den jeg har tænkt på, medens jeg har siddet og pyntet bloklys og almindelige lys til julemarkedet. Jeg vil lige vise nogle af dem

Papiret der her er brugt er fra Inger Harding. Hvis du ikke kender hende, så bør du gå ind på hendes blog og se de mange utrolig flotte ting hun laver. Meget er hvidt i hvidt, men hun laver også noget rigtig lækker papir. Det kan købes på nettet, så det er dejligt let.




 
De næste billeder er lys med bånd, som jeg har haft liggende i meget meget lang tid og nu skulle de bare bruges.




Det sidste billede er af enpakke lys med papir fra Riddersholm


Jeg håber, at I alle får en god og kreativ uge.

5 kommentarer:

  1. waue super flotte og søde lys Kirsten, rigtig fin ide, og den julesalme er osse en af mine favoritter. glæder mig til vi skal ses efter SAM .

    SvarSlet
  2. Sikke mange måder man kan pynte og pakke lys ind på. Superflot og smukt.

    SvarSlet
  3. Flotte lys, du har lavet til julemarked!
    God weekend.

    SvarSlet
  4. PS. Du skal helt sikkert komme til SAM til næste år. Der er en hel speciel stemning.
    God weekend.

    SvarSlet