tirsdag den 31. december 2013

Rigtig godt nytår


Kalenderen viser helt klart, at det nu er den sidste dag i året og igen spørger jeg mig selv: Hvor er året dog blevet af - hvordan kan det gå så stærkt?? Svaret til mig selv er endnu engang - at det må være,. fordi jeg har det godt - er rask - er omgivet af personer jeg elsker og at jeg har en hobby, som giver mig utrolig meget - både på den kreative måde, men også at man har fået kontakt med andre, som jeg er kommet til at sætte rigtig stor pris på.
Julepynten er pakket ned. Englene på troldegrenen og englekoret i vinduet må de næste 11 måneder opholde sig en kasse på loftet.



Jeg syntes altid, at der bliver så tomt, når julepynten er væk.

Nu er der kun tilbage at sige tak for alle kommentarer I har sendt i året, der er gået.
Tak for mange kreative ideer, som er lagt på forskellige blogs. Det er en fantastisk hobby vi har.

RIGTIG GODT NYTÅR.

7 kommentarer:

  1. Jeg siger tak i lige måde, jeg håber du kom godt ind i det nye år

    SvarSlet
  2. tak i lige måde. ja det kan godt føles ret bart når alle nisserne er væk ;O) nå men håber at du kom fint ind i det nye år og at vi snart kan ses.

    SvarSlet
  3. Jeg kan kun give dig ret ang. vores dejlige hobby.
    Godt Nytår.

    SvarSlet
  4. Riktig Godt Nytt År!
    Takk for dine søte kommentarer i året som gikk :)

    SvarSlet
  5. Selv tak for i år. Tak for alle dine søde kommentarer hos mig og ikke mindst al den inspiration jeg finder her på din blog.
    Jeg synes også det er trist at pakke det hele væk efter jul. Her er trist, mørkt og kedeligt. Kun blomster kan hjælpe på det, synes jeg. Heldigvis har jeg en del i denne januar (værtindeblomster).
    Med ønsket om et godt nytår.
    Knus fra Annette

    SvarSlet
  6. Ja, tiden går, det er vildt, men som du skriver, vi har det godt og elsker at lave det vi gør.
    Godt nytår, Kirsten til dig og dine, glæder mig til stunder i det kreative hjørne sammen med dig.
    Kh Neel

    SvarSlet
  7. Ja, tiden går, det er vildt, men som du skriver, vi har det godt og elsker at lave det vi gør.
    Godt nytår, Kirsten til dig og dine, glæder mig til stunder i det kreative hjørne sammen med dig.
    Kh Neel

    SvarSlet