onsdag den 29. januar 2014

LO, kort, silhoette og aftenhimmel

Så blev det tid til at få noget på bloggen. Det er så let at "bare" følge andre blogge - men svært at få sat noget på sin egen. Kreativiteten har heller ikke været så stor, men jeg syntes, at det hjælper. Det er da blevet til disse kort





Skabelonen og fremgangsmåden til at lave dem, har jeg fået sendt fra en af mine blogvenner fra Nordirland. Det gav nogle problemer, men det blev en spændende måde at lave dem på.

Det er også blevet til et LO, som jeg gerne har villet lave længe. Jeg er meget fascineret af træer i skoven, der ikke bare er lige og høje. Det må man nok sige, at disse lever helt op til.


 
Tirsdag er scrappedag, og i går skulle der også lige bestilles lidt nyt til silhouetten. Lissen og jeg var så optaget af at  finde netop det, vi ikke kunne leve uden, at vi slet ikke bemærkede, at Bjørn lige tog et billede af de scrappe damer.
 


Det sidste billede jeg vil dele med jer, er en aftenhimmel. Farverne kan være så fine, men det varer bare ikke så længe.


I må have en fortsat god dag. Det sner ganske fint og så fyger det her i Fredensborg.

 

2 kommentarer:

  1. ihh super søde kort du har lavet og fin skabelon. ja man kan jo blive helt opslugt af sit virke at man glemmer alt omkring sig. i ser meget optaget ud ;O)) og flot aften himmel, her er der faldet tons vis af sne så.... nu må vi snart ha ski på...griner...

    SvarSlet
  2. så flot alt sammen og sikke smukt aften billede. Ønsker dig en god weekend

    SvarSlet