mandag den 13. januar 2014

Pernilles dag, nye papirer og ny scrapkammerat

Så er det første LO for 2014 færdigt - det har godt nok ligget nogle dage, men det er først nu, at jeg får det lagt på bloggen. Det var Inge-Britt, der kom med udfordringen og det var at der skulle bruges sort hvide billeder. Jeg ved godt, at der så er flere muligheder med hensyn til farver, men alligevel syntes jeg, at det er svært, men færdigt blev det. Vi startede på det mellem jul og nytår og jeg havde ingenting med til Hjørring, så jeg fik nu mulighed for at bruge af Inge-Britt´s mange papirer - og der var utrolig meget at vælge imellem. Det var så også et af Pouls billeder fra Pernilles konfirmation,der blev valgt.
Pernille er i pleje hos Inge-Britt og Poul, så vi var spændte på, hvilken kjole hun skulle have på. Vi vidste at hendes mor havde bestilt den i USA, men det var også alt. Det lille billede er taget ved døbefonden i kirken og det lidt større er af den hest, som Pernille rider på. Det var Thea, der red den op til kirken sammen med en del andre.




Sidste tirsdag var Lissen og jeg en tur i Panduro for at se, om der var noget på tilbud, som vi måtte eje og vi var da også meget heldige. Jeg fik bl.a. noget Graphic 45 med årets måneder. Lige hvordan det skal bruges, ja det må jeg finde ud af, men farverne var bare så fine, så de måtte med hjem. Det vanskelige kommer, når man skal finde ud af, om det er forsiden eller bagsiden af papiret der skal bruges.
 De første 2 billeder er nogle af de små billeder, der kan klippes fra arkene.


 






 
Her er alle årets 12 måneder

 
Tirsdag er scrappedag og i morgen bliver det spændende. Jeg får en ny legekammerat. Lissen og jeg skal igen besøge Dorte/Fasters korthus og hun har inviteret en af sine veninder, så i morgen vil der være 4 scrappe piger, 3 big shots og et endnu uvist antal dies og embossingfoldere. Jeg er sikker på, at tiden kommer til at løbe rigtig stærkt, så I kan nok forstå, at jeg glæder mig super meget.

6 kommentarer:

  1. wow så flot lo i dejlige farver

    SvarSlet
  2. OG jeg glæder mig til at i kommer. super fint LO og dejlig indkøb. vi ses

    SvarSlet
  3. Det lyder hyggeligt. Lækkert med nyt legetøj.

    SvarSlet
  4. Jeg glemte lige at skrive flot layout. ; )

    SvarSlet
  5. Så fint et LO, og jeg måtte lige læse 2 gange. Først fik jeg opfattelsen at hesten havde været inde i kirken....haha. Men nu fik jeg det forstået rigtigt. Ja ja Vi er nogen der skal have det flere gange..... Så fin løsning på de 2 fotos.
    I har garanteret råhygget med alle jeres dies osv.....og det er altid hyggeligt med flere scrappere.

    SvarSlet
  6. Hi Kirsten, I LOVE that photo with the horse, and your layout is wonderful. Thanks for leaving such nice comments on my blog, you are a lovely person! Maddy x

    SvarSlet