onsdag den 5. februar 2014

Hjerter og blonder


I går var vi igen en tur hos Dorte/Fasters korthus og denne gang skulle jeg prøve at lave nogle hjerter med blonder. Noget jeg har haft lyst til meget længe og Dorte er super dygtig til alt med blonder.
Så jeg var lærling i går og hvor var det bare spændende. Men en ting er at klippe et hjerte i h.h.v. blondestof og en bagside - noget andet er at få det pyntet med diverse ting som knapper, mere blonde og perler. Der har jeg godt nok noget at lære. Da jeg ikke kunne nå det i går, ja så var det noget jeg måtte gøre hjemme UDEN min lærer.






Det blev bestemt ikke lettere, da jeg skulle prøve at lave en krans. "Du trækker det bare på" sagde Dorte - jeg kunne ikke hele tiden se, hvordan det "bare" skulle gøres, men det forventer jeg at lære.




Næste undervisning i blondernes kreative verden bliver så om en måned. Jeg skal helt sikkert øve mig inden da, men hold da  op - en helt ny verden åbnede sig i går.
Jeg syntes stadig, at det er utroligt, hvad der kan komme ud af at følge en blog. At finde nogen, der deler ens egen glæde ved papir, dies, skabeloner og så at ikke kun gøre det via nettet, men også i den "virkelige" verden. Det er da en gave.
Solen skinner og det ser bare rigtig dejligt ud. Fortsat god dag til jer alle.

4 kommentarer:

  1. hej Kirsten, og hvor er de bare blevet super smukke dine hjerter. dejligt når man kan se at det man selv brænder for også er noget andre brænder for. og ja det er en super gave at finde søde mennesker i den virkelige verden som har samme interesse.. så nu gætter jeg at DU er på totalt blonde og flæse jagt i den nærmeste fremtid. og iøvrigti 1000 tak for lån af dine dies det er jo fantastisk vi sådan kan supplerer hinanden.
    VI SES

    SvarSlet
  2. Wowww for noen super flotte hjerter og krans!!!
    Nydelig laget!
    Ha en riktig god weekend.

    ♥ Inger

    SvarSlet
  3. Det er da en gave, når ens hobby fører til dette!
    God aften.

    SvarSlet
  4. wow hvor er det søde og smukke hjerter

    SvarSlet