tirsdag den 18. februar 2014

Rigtig mange nye blonder

Ja - blonder er for mig pludselig blevet noget helt andet end det har været. Efter at Dorte har inspireret mig med flere af hendes ting, ja så måtte jeg i går en tur på loppemarked i Lynge for at se, om jeg kunne finde nogle blonder. Jeg var der sammen med min veninde Grete og hun fandt en kurv, hvor der bare var rigtig meget i, som absolut skulle undersøges. Jeg kunne se på en dame, der stod ved siden af, at hun vist nok håbede på, at jeg snart kunne blive færdig med at se i den, Hun ville vist også gerne se, om der var noget hun kunne bruge. De næste billeder viser de blonder jeg købte. Jeg har ikke målt blonderne, men specielt de hvide i bomuld er der så meget, at jeg ikke behøver at købe noget foreløbigt.  Noget af det var viklet om det billede (en reklame for forsikring hvor præmien var mindre end en øre om dagen) og en reklame for elastik, men når jeg skulle kikke på dem, ja så var der flere lag indeni.









Jeg syntes at jeg var super heldig, men selvfølgelig koster det noget. Tænk jeg måtte  give kr. 60,-. For første gang pruttede j eg ikke om prisen. Så måtte jeg lige se om jeg kunne finde noget blondestof lignende eller bare noget der kunne klippes i. Jeg fandt to løbere - den ene var 1,5m og den anden 1.8m.



Der var også lige et par poser knapper og lidt bånd, som rigtig gerne ville med hjem til Fredensborg.


For de to løbere knapper og båndet måtte jeg betale kr. 40,- I kan nok forstå jer, at jeg var yderst tilfreds med mine køb. Jeg glæder mig til at få brugt noget af det. Jeg har desværre ikke nogen symaskine, da min datter fik min for nogle år siden, men da hun alligevel ikke bruger den, ja så kommer den til Fredensborg igen efter påske. Så skal der syes hjerter m.m.
Rigtig god dag.

8 kommentarer:

  1. Hej Kirsten, ihhh jamen jamen, det var da super fine indkøb du der fik i kurven. og løbere kan man jo osse bruge, jeg ser at Lynge kræmmermarkdet var en gevinst for dig. rigtig god arbejdslyst og dejligt at du får symaskinen hjem igen. tænk at man pludselig får brug for noget man ikke vidste man havde brug for...griner...

    SvarSlet
  2. Det var godt nok meget, du fik for pengene!!
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Hallo Kirsten

    Dat is prachtige kant wat je hebt gekocht.
    Mooi hoor.

    Groetjes Janet

    SvarSlet
  4. wow sikke lækre ting du fandt

    SvarSlet
  5. Ååå så nydelige blonder du har fått tak i.
    Tittet på dine siste innlegg og de hjertene du har laget er jo bare skjønne.

    Tusen takk for dine koselige og morsomme ord du legger igjen hos meg.

    Stor klem

    SvarSlet
  6. Oh wow, look at all that gorgeous lace! xxx

    SvarSlet
  7. Hallo Kirsten

    Ik wil je even laten weten dat de dingen die op mn Blog staan,dat ik die zelf maak.
    Had een paar keer gelezen dat je dacht dat ik ze opzocht.

    Heb je al leuke dingetjes van het kant gemaakt?

    Groetjes Janet

    SvarSlet
  8. Det er da nogle super lækre blonder du har købt.. Muums.

    SvarSlet