søndag den 23. marts 2014

Kreativ dag, hjerter og påskeæg


Det er snart længe siden, at der er kommet noget på bloggen, men nu kommer der lidt.
Jeg har fået lavet lidt kort til forskellige fødselsdage og så en babybog. De er h.h.v sendt og afleveret, men jeg fik bare ikke taget billeder af det. Det ærgrer mig rigtig meget. Babybogen har jeg dog en aftale om at fotografere, når vi næste gang er sammen.
Ellers har jeg brugt en del tid sammen med Lord Peter Whimsey. Jeg har arvet en del bøger fra en af vore venner og når jeg først får sat mig i stolen sammen med ham. ja så skal jeg bare lige læse et kapitel mere og så skal jeg - nå jeg når nok det hele.
Men mine blonder har optaget en del af min kreative tid. Jeg måtte over til Grete for nogle dage siden for at låne symaskinen, så jeg kunne få syet dem sammen. Blonderne syede jeg på i hånden, men det duede bare ikke hele vejen rundt. I får her nogle billeder af dem.




 
Påsken nærmer sig og jeg har også leget lidt med at pynte på pap- og styropor æg.
 



Da jeg nu er blevet den heldige ejer af rigtig mange blonder, ja så var der også lige nogle gamle påskeæg, der lige fik en blonde.


For nogen tid siden lavede jeg et LO til vores kreative dag på lørdag. Bortset fra at jeg fik skrevet at tilmeldingen skulle være i februar i stedet for marts, ja så var det lige som for sent at rette på LO´et. Det kom aldrig på bloggen, men I får det nu. Så senere på ugen er det bare med at få pakket alle de ting, der skal med til sådan en dag - lige fra karton, big shot, skæremaskiner, punches, dies, skabeloner, pynt som blomster perler og andet, sakse og lim. Det plejer at være en hyggelig dag, så det glæder jeg mig til.


Jeg vil  ønske jer alle en rigtig god uge.

 

2 kommentarer:

  1. Aih, hvor er det fine ting. Sikke et arbejde at sy alle de små ting !
    Dejligt at du også får lavet andet end hygge dig med en vis herre i sofahjørnet...haha. Men skønt også at få læst de gamle bøger.
    God solskinsdag.

    SvarSlet
  2. ihh dejligt indlæg SIKKEN dog du har været kreativ, de er fantastisk skønne dine hjerter..godt du fik dem syet. og rigtig sød ide med liiiige at pynte flere æg med blonder. det giver jo en dejligt udtryk. styropor æg er fine at arbejde med. har du så limet eller brugt nåle til at fastholde? super go dag til dig og go krea tid i kirken.
    du får da både læst Vimsy og lavet noget må man sige ;O))) en anden får mest luftet hund...griner...
    vi ses snart kh Dorte

    SvarSlet