mandag den 7. april 2014

Lys i mørket og babybog

I mit sidste indlæg nævnte jeg, at jeg havde lavet en babybog, men ikke fået taget billeder af den. Det har jeg nu, så I får lige et  par billeder af den.







Fort et par uger siden var jeg sammen med en veninde inde for at se den nye udstilling i Cisternerne. Jeg kalder den lys i mørket - husker ikke det "rigtige" navn. Når du ser de næste billeder, er jeg sikker på, at du er enig med i titlen. Man får heldigvis udleveret en lille lommelygte samt et lys, som man tænder inden man starter at  gå rundt. Inden man forlader udstillingen, placerer man resten af sit lys i en af de stager der findes. Spændende udstilling.







Vi satte vores lys i denne stage



Lige nu er jeg i gang med at lege med påskeæg og endnu en gang lidt blonder. I morgen er det scrappedag. Dorte og Lissen kommer, så det bliver uden tvivl endnu nogle super aktive timer.

3 kommentarer:

  1. YES vi kommer....og sikken vi skal hygge glæder mig til at se dig.

    SvarSlet
  2. Smukke æg, og gaveposer.
    Tak for besøg på min blog, og en glædelig påske til dig og dine i sommerhuset :-)
    Dorthe

    SvarSlet
  3. That is a gorgeous album and I love the photographs, looks like a great place to visit - all mysterious with those candles. Maddy x

    SvarSlet