torsdag den 10. april 2014

Påskeæg og tirsdagsscrap


Påsken nærmer sig og jeg har fået lavet lidt påskeæg UDEN kalorier. Nogle af æggene skal lægges i et par af disse gaveposer.







Hvis man ikke skal lave påskeæg nu, ja så ved jeg ikke hvornår man skal. Jeg har nydt at sidde med dem og jeg har haft mulighed for at prøve at bruge nogle af mine blonder. Det er utroligt, men det er bare så spændende.




En anden vigtig ting i denne uge, var vores tirsdagsscrap, hvor Dorte og Lissen var på besøg. Som I kan se af billedet, ja så blev der virkelig produceret noget. Jeg fik også hjælp af Dorte til min blog og det var jeg rigtig glad for.

 
I går fik jeg så lyst til at lave nogle store påskeæg i karton beklædt med stof til vinduerne i det sommerhus, som vi skal være i påsken sammen med vores børn, svigerbørn og børnebørn.





I morgen er det så bare at pakke det sidste og huske alle de ting, som skal bruges sammen med børnebørnene. De vil også gerne lave påskeæg, så jeg må lige ud og købe nogle flere.
Jeg håber, at I alle må få en god påskeuge - måske med rigtig meget hyggeligt påskescrap.

4 kommentarer:

  1. årrh ja det var super hyggeligt. og sikken dog en masse æg du får lavet. jeg så jo nogle af dem, de er bare så fine.de store æg til vinduerne skal heltsikkert nok bringe påskeharen frem. hav det dejligt i sommerhus med hele familien. vi sludres.

    SvarSlet
  2. Det ligner jo en produktion der vil noget.....hvor har I været flittige.
    Dine æg og poser er bare så smukke. Og jeg tror gerne det er hyggeligt at arbejde med.
    God påske til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Sikke en masse flotte påskerier du har lavet!
    God påske.

    SvarSlet
  4. Hi Kirsten, what wonderful Easter ideas you have. I love the egg covers and the bags are beautiful. Spring is well underway here and our bees are flying. The bushes are starting to come out in leaf and our swallows arrived last week. I hope you and yours are well. Love Maddy x

    SvarSlet