fredag den 16. maj 2014

Skovens guld og lidt kort

Vi hører til de heldige, der ikke behøver at bruge mange minutter på lige at køre/gå ned til slottet og gå en tur i skoven. Det gør vi jævnligt og vi har næsten altid fotoapparat med. Det er også fra en af vores ture i slotsparken, at billederne til dette LO er fundet.




Nogle gange er det dejligt let at lave et par kort andre gange vil det bare ikke lykkes. I dag er jeg ret tilfreds. Jeg er meget glad for sommerfugle og syntes, at der lige måtte flyve nogle forbi på et par af kortene.





Jeg er blevet rigtig glad for at lege med blonder og lige nu har jeg gang i 8 hjerter, hvor forsiden er færdig med undtagelse af perler og andet småt, men så skal de jo lige syes sammen. Det håber jeg bliver i den kommende uge.
Noget andet som er begyndt at tage  min tid er pinterest. Jeg har vidst, at det var et sted, man kunne blive inspireret af, men når man ikke havde været der, ja så vidste man bare ikke, HVOR megen inspiration man kunne få. Det er da helt utroligt, hvad andre har af kreative ideer. Jeg tør næsten ikke tænke på, hvor meget nyt, man kunne finde på at ville prøve.
Jeg håber, at I alle får en god st. bededag og at I er lige så heldige med vejret, som vi er i Fredensborg.

4 kommentarer:

  1. Kanonflot layout i skønne farver.
    Flotte kort også.
    Jeg elsker også Pinterest, men det er da lidt af en tidsrøver ; )
    God bededag.

    SvarSlet
  2. waue super flotte kort og det hele. og ja det er jo skønt at sy med blonder ik ;O)) vejret i Helsingør er Pragtfuldt. vi har osse grillet..igen... hav en god fortsat storbede dag.

    SvarSlet
  3. super flot lo og kort du har lavet. fortsat god weekend

    SvarSlet
  4. Så fine kort.
    Tak for i dag, det var som altid hyggeligt at være i det kreative hjørne sammen med dig og Lissen.
    Kh Neel

    SvarSlet