lørdag den 21. juni 2014

Flot aftenhimmel og kort

En gang i mellem får du lavet nogle kort, som du bare er rigtig glad for og lige nu er jeg godt tilfreds med dem, jeg vil vise jer i dag. Jeg skulle bruge et kort til en pige på 3 år og jeg havde lidt svært ved at finde ud af, hvad der skulle være på det og det blev til disse muligheder. Valget blev bamsen med jordbærkurven, men med hendes navn og et tillykke på.
 
På en af de blogs jeg læser - Pia´s Creatieve World - er hun rigtig god til at bruge HELE det mønstrede papir op og det må jeg sige, har inspireret mig til at prøve at gøre det samme. Det næste billede viser at baggrundspapiret er det samme, men alligevel bliver kortet forskelligt. Der er et lille stykke tilbage, men det blive brugt som det første. Jeg er sikker på, at det for mig kunne blive en rigtig god ting at  huske at ikke bare lægge den sidste rest ned til alle resterne.
 

Det er også blevet til et enkelt herrekort. De kan godt være lidt udfordrende for jeg syntes, at det ikke altid er lige let at lave dem.



Noget som kan begejstre mig er en smuk aftenhimmel. Der var en her for et par dage siden og den får I også lige lov til at se. Utroligt at der så sent på aftenen kan være sådan et lys.

´
I dag står den på afslapning. Vores datter og svigersøn flyttede i går, og der er absolut ingen tvivl om, at vi brugte nogle muskler i går, som ikke altid er i brug. Men nu ved vi, at de er der og det er måske også meget godt at vide.
I må alle have en rigtig god weekend.




 

5 kommentarer:

  1. nøjjj super skønne kort og ja altid dejligt at bruge ALT papiret op det forsøger jeg også at gøre.
    hav en dejlig week end
    kh
    Dorte

    SvarSlet
  2. Hihi. Det er godt at kunne mærke sig selv, så ved man, der er liv........ Og det tager lige et par dage at komme over.
    Det er nogle flotte kort - og meget økonomiske. Jeg bruger de små rester til små kort. Men synes altid der er noget tilbage.....
    God søndag aften.

    SvarSlet
  3. What adorable designs, wonderful little bears, minnie mouse and what sweet papers and die cuts. Very fun masculine card and wow what a pretty picture.

    Hugs Diane

    SvarSlet
  4. all very pretty cards. thanks for stopping to my blog. keep in touch, warm hello from california, bibiana

    SvarSlet
  5. Hi Kirsten, gorgeous cards and a beautiful sky photograph. It looks so similar to some of the skies we get here in Northern Ireland. Thank you for the lovely comment you left on my blog, Maddy x

    SvarSlet