søndag den 1. juni 2014

Sommerfugle med mere

Der skal ikke være nogen tvivl om, at jeg er rigtig glad for sommerfugle. De gør mig virkelig i godt humør og det er også dem, som jeg har på nogle af de kort, som er blevet produceret på det sidste.





Det er også blevet til et par enkelte kort i den lidt mere maskuline stil.


Jeg har også fået lavet et par babykort - der var meget tomt i kassen for den slags. Kortene med elefanten har jeg pyntet både på for- og bagside.


 
Vi skal lige have disse to med


Der er kommet en del nye blonder, mellemværker og flakoner der kan bruges til at lave lidt hjerter, som jeg syntes er spændende at lave.
Det er ikke blevet til så meget kreativt på det sidste, men det kommer nok igen - om ikke andet så en dag det regner.
I må alle have en rigtig god dag.

8 kommentarer:

  1. Skal da ellers love for du har været kreativ og de er rigtig flotte :-) dejlig 1 juni dag til dig

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud! Glæder mig til vi ses! :)

    SvarSlet
  3. Suuuuuuuper søde Kirsten. den dies på det røde kort er den ikke ny ? vild sød. den vil jeg glæde mig til at prøve...griner... hav en dejlig dag i solen. kh Dorte

    SvarSlet
  4. Hvor har du været flittig.
    Det er nogle rigtig flotte kort!

    SvarSlet
  5. Sikke fine kort - og sikke mange. Sommerfugle er en virkelig god ting at lave, de virker så festlige og sommerlige. Man kan kun blive i godt humør af dem.
    God pinse(ferie) og trøst dig med at sommeren kan bruges til meget andet end scrap.

    SvarSlet
  6. Hi Kirsten, you have been so busy and made some wonderful cards. I love all the butterflies, but especially that first one on the gorgeous pattern. I am so glad that we are friends and thank you for the lovely comments you always leave on my blog. I hope you have a good Summer. Maddy x

    SvarSlet
  7. For noen flotte kort du har laget!
    Babykortene er super søte :)
    Ha en riktig god dag.
    ♥༺✿༻♥ Inger

    SvarSlet